Palsta(hammas)lääkäreitä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coward
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Coward

Vieras
:D

No joo.
Mulla on (ollu kaaaaauan) alaikenessä, muutama milli ienrajasta alaspäin ikäänkuin finnin näköinen patti. Välillä se puhkeaa ja on kauan pois, sitten tulee taas takaisin. Ei ole kipeä. Juurihoidetun hampaan kohdalla....
Mikähän mahtais olla, kellään mitään havaintoa?

(en oo ehtiny ja uskaltanu mennä hammaslääkäriin - mikään ei o niin kamala pakka kuin hammaslääkäri )

Mulla oli lähes sama juttu, tuo patti vain kohtalaisen iso ja nestetäyteinen. Oli juurihoidettu hammas josta kuitenkin yksi juuri jäänyt huonosti kuolletettua ja oli tulehtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Coward:

No joo.
Mulla on (ollu kaaaaauan) alaikenessä, muutama milli ienrajasta alaspäin ikäänkuin finnin näköinen patti. Välillä se puhkeaa ja on kauan pois, sitten tulee taas takaisin. Ei ole kipeä. Juurihoidetun hampaan kohdalla....

(en oo ehtiny ja uskaltanu mennä hammaslääkäriin - mikään ei o niin kamala pakka kuin hammaslääkäri )

En ole hammaslääkäri, mutta alalla kuitenkin. Kehoittaisin menemään hammaslääkäriin. Saattaa tulla äkkiäkin kipeäksi vaikkei nyt olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Shg:
Alkuperäinen kirjoittaja Coward:

No joo.

En ole hammaslääkäri, mutta alalla kuitenkin. Kehoittaisin menemään hammaslääkäriin. Saattaa tulla äkkiäkin kipeäksi vaikkei nyt olekaan.

se on ollut monta vuotta jo olematta kipeä....

Yhteistyössä