Palstailu vs. todellisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varauksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varauksella

Vieras
En ole Savanna tai bad virgin fani tms. mutta ompahan käynyt mielessä muutama ajatus tässä viime aikoina..

-kuka vaan voi kirjottaa mitä vaan eli kaikki voi olla valhetta
-nettiin voi luoda tekaistuja hahmoja ja sepittää sitten kaikenlaista
-aikuisten ihmisten pitäisi osata suhtautua kriittisesti tällaiseen palstailuun ja siellä esitettyihin kommentteihin
-Savanna voi olla oikeasti joku sairas ihminen eikä sen hiillostaminen, mollaaminen jne. saa muuta aikaan kuin lisää provosoitumista
-se, että Savanna tekee kaiken hallitun kylmänharkitusti, on myös mahdollista

Pointtini on siis se, että kaikki eivät ole sitä, mitä esittävät..

MInä itse olen aidosti sitä mitä olen.
Täällä on hauska käydä juttelemassa ja vänkäämässä erillaisista näkemyksistä.
Omassa elämässä ei oikein vänkäystä ole koska ne kellä erillaiset näkemykset ei tykkäää vängätä.

Enkä jaksa alkaa miettimään onko joku feikki vai ei. jutellaan sitten jonkun mielikuvityuksen kanssa jos joku niin haluaa

Ja onpa joillaki useampi nikki ja "henkilöllisyys" palstalla, on niitä aina joskus jääny kiinniki =) sellanen suodatin on aika hyvä olla niin livessäki kuin netissä :saint:

Mut oon vähän "ihaillen" noita selvimpiä provoja seurannu, et pitää olla aika lahjakas (sen lisäks et vähä kippee kans) jos kykenee kirjottelee sujuvasti huuhaa elämäntarinaa :D mulla menis jutut sekasin alkumetreillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Siis sori mä en nyt tajunnu, mikä se todellisuus on :snotty:

Siis vaikka sitä että toi Savanna-kikkailu on aika tylsää ja haluaisin enemmän jotain oikeaa vääntöä kuin tekaistuja juttuja tms.

Siitä sitten paljastamaan itsestäsi vaikka näitä "oikeita" juttuja :D

Ei mulla ole tarvetta itsestäni mitään paljastaa enkä halua muistakaan mitään tietää mutta tarkoitin esim. ajatustenvaihtoa aiheesta "hyvä äiti" tai alkoholinkäyttö lapsiperheessä tai mitä tehdä kun arki ahdistaa tai kun mies pettää..

Yhteistyössä