**Palstakaännit** kuka mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hipsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave:
Valkovenäläinen ->
220012649645.jpg

images

Huomenna...
tn_221_20081125211114.jpg
X 1

[QUOTE="hipsu";25544776]JOO PITÄÄ!!! Punkusta tulee kyl pää kipeeks:([/QUOTE]

Nii, olis kivaa oikeastaan mut nyt ei ole seuraa näin äkkisältään, ystävät on perheellisiä :) !

Ja Herra majurille vaan tiedoksi et jos pari krt vuodessa käy niin se sallittakoon :D

[QUOTE="aloittaja";25544855]Niin minäkin. Tuo kuva oli haave vain...[/QUOTE]

Äläpäs ole aloittaja kun et ole! Sun nikki hämää et olis mun kirjottamiani juttuja joten voitko olla joku muu?:)

[QUOTE="Miima";25544847]Nii, olis kivaa oikeastaan mut nyt ei ole seuraa näin äkkisältään, ystävät on perheellisiä :) !

Ja Herra majurille vaan tiedoksi et jos pari krt vuodessa käy niin se sallittakoon :D[/QUOTE]

´Sinne tarvii mitään kavereita,mäkin menen yksin jos tästä nyt sit lähen jatkamaan.Aina saa juttu seuraa ja jos ei saa ni kuuntelee hyvää musaa ja nauttii!

[QUOTE="hipsu";25544881]Äläpäs ole aloittaja kun et ole! Sun nikki hämää et olis mun kirjottamiani juttuja joten voitko olla joku muu?:)[/QUOTE]
Auts ja anteeksi! Mä mietin just tuota ja vahingossa kirjoitin sitten "aloittaja".

[QUOTE="hipsu";25544896]´Sinne tarvii mitään kavereita,mäkin menen yksin jos tästä nyt sit lähen jatkamaan.Aina saa juttu seuraa ja jos ei saa ni kuuntelee hyvää musaa ja nauttii![/QUOTE]

En ole kun muutaman kerran käynyt yksin, heti jotenkin miehet luulee että on seuraa etsimässä ja sit niistä ei pääse eroon... Pyh.

[QUOTE="Miima";25545000]En ole kun muutaman kerran käynyt yksin, heti jotenkin miehet luulee että on seuraa etsimässä ja sit niistä ei pääse eroon... Pyh.[/QUOTE]

No onko sulla mies kotona? jos ei niin onko siitä siitten haittaa jos miehet ympärillä ja jos on mies niin sano että oot varattu,kyllä suurinosa tajuaa sitten lähteä ellei nyt oo ihan nakit silmillä.

[QUOTE="hipsu";25545110]No onko sulla mies kotona? jos ei niin onko siitä siitten haittaa jos miehet ympärillä ja jos on mies niin sano että oot varattu,kyllä suurinosa tajuaa sitten lähteä ellei nyt oo ihan nakit silmillä.[/QUOTE]

Miehille otta niin itsetunnon päälle et saa asialliset pakit et nekin muutamat kerrat kun olen yksin käynyt, niin oon kuullut olevani ylpeä ja ties mitä. No katsotaan!

[QUOTE="Miima";25545157]Miehille otta niin itsetunnon päälle et saa asialliset pakit et nekin muutamat kerrat kun olen yksin käynyt, niin oon kuullut olevani ylpeä ja ties mitä. No katsotaan![/QUOTE]

No mut anna mennä silti! kyllä munkin nyt tekis mieli mennä,viime viikolla en ollut sitä edellisenä olin ja oli niin hauskaa! ihan tuntemattoman muijan kans pidettiin hauskaa.Mä en vaan tykkää olla yksin täällä nyhjäämässä ni mielummin menen istumaan jonnekin ihmisten pariin ja jos joku sattuu tulee juttelee ni katon tilanteen ja päätän sit et miten jatkan.
Olishan se kiva jos joskus olis joku seurana mutta kun muut on varattuja niin ei ne minnekään lähe ja jos lähtis niin sit itelle tulee olo et en vois tutustuu kenenkään koska sit hylkäisin ystävän...
joten yksin kun menee ni on vapaa tekee mitä haluaa.

Yhteistyössä