Marsipaanissahan on paljon mantelia![]()
Niin onkin! Mutta juurihan sanoin, ettei manteli sovi JOKAPÄIVÄISEEN ruokavalioon. Marsipania mä syön pari kertaa joulunaikaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Marsipaanissahan on paljon mantelia![]()
Tosiaan, munakkaan aika on jo. Miten sen teet?Jessus, että osaa olla jo tähän aikaan aamusta nälkä.![]()
Tosiaan, munakkaan aika on jo. Miten sen teet?
Sori, kun en huomannut vastausta eilen. Mulla on Marie Kondon oppi sovellettuna ja tätä vimmaa ei kannata jarruttaa. Hyvä munakas kyllä, mut mansikkahillon täytyy olla myös laadukasta![]()
Arvasin - se makeus on muuten lajikekysymyskin: toiset mansikat maistuu melkein kurkulle, jos ei tiedä mitä se on. Mut katso:Mä keitän aina itse mansikkahillon. Kesällä tuoreista, talvella pakastemarjoista. Sit ei tarvitse laittaa niin hitosti sokeria jotta säilyisi.
OT, mut mitä väliä sillä? Mikä löytö:Arvasin - se makeus on muuten lajikekysymyskin: toiset mansikat maistuu melkein kurkulle, jos ei tiedä mitä se on. Mut katso:
https://yle.fi/uutiset/3-10487551
Voisit luetella ne, ettei kukaan luule samoja sinuksiMiten tuntematonta voi arvostaa?
Täällä on monta kivaa tyyppiä ja joistakin jopa tykkään. Joitakin olen tavannut irl.