Palstalaiset keitä olen oppinut arvostamaan:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosiaan, munakkaan aika on jo. Miten sen teet?

Pilkon paprikaa pienenpieneksi, kuullotan sitä tovin. Sit kippaan pari-kolme munaa joiden sekaan olen lorauttanut jotain (vettä, kauramaitoa, kermaa) sekaan ja joko kääntelen kokkeliksi tai paistan munakkaaksi. Suolaa, pippuria. Lopuksi vielä ripotan juustoa, usein feta-juustoa päälle.

Tai sit vaan paistan muna-kermaseoksen ripauksella suolaa ja syön sen mansikkahillon kera. :p

• Tykkää
Reactions: Elena777
Sori, kun en huomannut vastausta eilen. Mulla on Marie Kondon oppi sovellettuna ja tätä vimmaa ei kannata jarruttaa. Hyvä munakas kyllä, mut mansikkahillon täytyy olla myös laadukasta;)

Sori, kun en huomannut vastausta eilen. Mulla on Marie Kondon oppi sovellettuna ja tätä vimmaa ei kannata jarruttaa. Hyvä munakas kyllä, mut mansikkahillon täytyy olla myös laadukasta;)

Mä keitän aina itse mansikkahillon. Kesällä tuoreista, talvella pakastemarjoista. Sit ei tarvitse laittaa niin hitosti sokeria jotta säilyisi.

Mä keitän aina itse mansikkahillon. Kesällä tuoreista, talvella pakastemarjoista. Sit ei tarvitse laittaa niin hitosti sokeria jotta säilyisi.
Arvasin - se makeus on muuten lajikekysymyskin: toiset mansikat maistuu melkein kurkulle, jos ei tiedä mitä se on. Mut katso:
https://yle.fi/uutiset/3-10487551
Nyt täytyy jatkaa moppaamista, kun siirretään sohvaa jne.:giggle:

• Tykkää
Reactions: r0s
Arvasin - se makeus on muuten lajikekysymyskin: toiset mansikat maistuu melkein kurkulle, jos ei tiedä mitä se on. Mut katso:
https://yle.fi/uutiset/3-10487551
OT, mut mitä väliä sillä? Mikä löytö:
"Myanmar ja Etelä-Amerikka sijaitsevat nykyisin maapallon vastakkaisilla puolilla. Propiestus archaicus kuitenkin osoittaa, että sen elinaikana molemmat olivat osa Gondwanan megamannerta.

Tutkijoilla on jokseenkin selvä kuva alueista, jotka kuuluivat Gondwanaan, mutta sen hajoamisen aikataulusta ei olla läheskään yhtä yksimielisiä.

Kiistoihin etsitään ratkaisua juuri fossiileista, myös niin pienistä kuin Propiestus archaicus."

Yhteistyössä