Se eräs tietty ap: adoptiolapseni otti yhteyttä minuun, mies ei hyväksy/adoptiolapseni on kaverini facebookissa, mies varmaan ottaa eron/ miten saisin miehen remontoimaan taloa/ jne jne...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Timppa: Selittäkääs mulle nyt yksi juttu Jeesuksesta.
Lunatic: Miksi porvarit on aina rumia kuin norsun v*ttu?!
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Tulipa taas todistettua, että mä oon huumorintajuton idiootti, kun en näe tässä mitään hauskaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Tulipa taas todistettua, että mä oon huumorintajuton idiootti, kun en näe tässä mitään hauskaa :/
etkä ole. mutta sä et osaa nauraa itsellesi. otat liian vakavasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:harmaa vieras : Asumme B-rapussa onko se merkki jostain - mieheni väittää niin ja vaatii minulta peppuseksiä .
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema pihalla:jonsered on paras =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marabou: HuOmEnTa, Super-HyPer mahtavaa AAmua!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Harmaana nyt: Mies hakkasi mut, telkesi mut kellariin ja lähti jonnekin. Pääsen nettiiin, mutta vain kaksplussan sivuille. Mitä teen?
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaläski:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Lunatic: Miksi porvarit on aina rumia kuin norsun v*ttu?!
![]()