Palstalaisten valtavat rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ilona";26591520]:D

Mutta ei nämä isot rinnat mikään riemu ole. On hartia- ja niskakipuja. Olkaimien kohtaan on tullut urat. Paidat monesti sopivia muuten, mutta kiristää rintojen kohdalta ja jos etsii rintojen kohdalta sopivan paidan niin on muualta teltta. Miehet luulevat isojen rintojen olevan yleistä omaisuutta jota saa katsoa ja koskea.[/QUOTE]

Ei kait kukaan ole niin väittänytkään! ;)

Itse henk.koht. diggailen sellasta pienempää versiota, enkä lollobrigidaa. Ne kun oikeesti hyökkää silmille, vaikken lesboksi itseäni myönnäkään. Etenkin jos ja kun käyttää sellasta vaatetta, joka ei luonnollisestikaan istu jos on liian isot bosat.

En mä tykkää manboobseistakaan, siis isoista, tälleen tasa-arvon nimissä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärki;26591440:
veikkaan että naisilla joilla on jo luonnostaan iso rinnat ei raskaus ja imetys vaikuta niihin mitenkään.Mutta nainen,jolla on luonnostaan kuppikoko b ja raskauden ja imetyksen myötä venyvät kokoon d,niin johan sen tietää jos rinnat venyvät 2v ajan(raskaus+imetys) d "täytteillä" ja sitten lurpahtavat takaisin b kupiksi.

justiinsa näin,mitä tapahtuu ilmapallolle,jonka täytät ensin täyteen vedellä ja sitten tyhjennät siitä puolet pois.

:D

En ole tissiketjuja mitenkään aktiivisesti seuraillut, vähän yllättävä ajatus että täällä on ketjuja jotka täyttyvät isojen rintojen kuvista. Tai että jotain kiinnostaa noin vastapainoksi nähdä kuvia a-b-kupeista imetyksen jälkeen.

Isoilla rinnoilla leuhkimisesta en tiedä, enemmän tuntuu noin irl että niistä valitetaan (vaikea löytää liivejä ja istuvia paitoja, haittaavat urheilussa, selkävaivoja jne). Enkä tiedä minkä kokoisia rintoja täällä mainostetaan, mutta monissa jutuissahan täällä saa vähän vääristyneen kuvan ilman että kukaan valehtelee. Siis jos vaikka kysytään minkä ikäisenä lapsi oppi kävelemään tai puhumaan niin ketjussa on usein parhaiten edustettuina ne äidit kenen lapset ovat tuossa asiassa olleet aikaisia.

Mulla on G-kuppi enkä ole raskaana enkä imetä. Lapsi on jo 9v.
Myös minulla on G- kuppi joskus myös H-kuppi. Kolme lasta, nuorin lapsi kohta 13 v.
En myöskään ole ylipainoinen.
Mulla on G-kuppi enkä ole raskaana enkä imetä. Lapsi on jo 9v.
Myös minulla on G-kuppi. Ympärysmittani on vain 75 joten rintani eivät ole valtavat.
Rintani ovat melko isot. Kolme lasta joista nuorin kohta 13v. En myöskään ole ylipainoinen.