Palstalla ILKEILY tänään huipussaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina vain harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina vain harmaa

Vieras
...ja selkeää rasismia harmaita kohtaan havaittavissa. Mulla on omat syyni kirjoittaa tälle palstalle harmaana ja ne olen itselleni perustellut, eikä mun muille sitä tarvitse tehdä. Mulla ei ole tapana provoilla eikä ärsyttää muita ihmisiä, ihan asiallisesti mielipiteeni ilmaisen. En suostu siitä tuntemaan huonommuutta.

Täällä tuntuu olevan joitakin mustia harmautuneita, hieman harmaiden mielipiteistä katkeroituneita nikkejä tänään liikenteessä, aukomassa turpaansa ja haastamassa riitaa. Tylsää. Menee meno liian lapselliseksi täällä. Ala-asteikäisten touhua... Täällä kaikki näyttää olevan joillekkin sallittua.

Vielä tarkennusta: en ymmärrä sellaista sekoilua, että tarkoituksella varastellaan toisten harmaita nikkejä ja kirjoitellaan kaikkea paskaa. Mitkä intressit näillä ihmisillä on? Pilata muiden keskusteluja? Typerää, typerää, typerää...=(

Mä pyrin olemaan ilkeilemättä, tosin kyllä sanon oman mielipiteeni, vaikka joku siitä herneen nekkuunsa vetäisisikin. Mutta mitä tulee tuohon harmauteen, niin just eilen kirjoittelin yhdessä ketjussa, jossa vastasin "vieras" nikillä oleviin kirjoituksiin. Jossain vaiheessa sitten iski vainoharhaisuus, että onkohan näitä "vieraita" tässä ketjussa nyt useampia. Mietin siis, että hetkinen... onkohan tämä "vieras" sittenkään sama "vieras", jonka kanssa olen kuvitellut keskustelevani. Siinä tulee helposti sellainenkin tilanne, että se "vieras" loukkaantuu mun kirjoituksestani, koska mä olen sekoittanut useamman "vieraan" kirjoitukset. Olisi paljon helpompaa kirjoitella vaikka "Ulla" tai "Nyt palaa käämit" tai "Repesin tänään" nikkien kanssa kuin "vieraan" kanssa. Pysyisi ainakin vähän perillä siitä, mitä toinen on sanonut. Voit varmaan kuvitella tilanteen, jossa olet pimeässä huoneessa juttelemassa 30 muun ihmisen kanssa ja niistä kolmestakymmenexstä 10:llä on täsmälleen samanlainen ääni.

Täällä on ihan mukavia harmaita, joten ei sun pidä tuntea huonommuutta harmaudestasi.

Niin, kyllä meidän harmaiden pitäisi keksiä kuhunkin ketjuun jokin järkevä nikki kuitenkin, nuo pelkät "vieraat" kyllä sekoittaa. Mutta nytkin, kun käytin muutamassa ketjussa samaa nikkiä, oli heti joku hyväkäs kirjoittelemassa sillä samalla kaikkea paskaa.... :(

En tiedä, mitä intressejä jollain on mahdollisesti moiseen pelleilyyn. Mutta ymmärrät varmaan senkin, että kun joku kirjoittaa harmaana, kukaan ei voi tietää, oliko hän myös se edellinen keskustelija, kenties joku toinen harmaa, vai kuka? Ensin hän voi kirjoittaa nimimerkillä vieras jotain ilkeää. Sitten hän tulee samaan keskusteluun taas nimimerkillä vieras ja sanoo vaikkapa samaan tapaan kuin sinä, että en se minä ollut, minä olen toinen henkilö. ajattelen vain samoin.

Minä olen aina ihmetellyt sitä, että jos keskustelussa on sata ilkeää tyyppiä nimellä vieras, niin miksi se ihan mukava tyyppi haluaa kirjoittaa samalla nimellä? Ihan vapaasti, mutta ei tartte olla kummonenkaan laskupää, kun tajuaa, että sekaannuksia on luvassa, varsinkin kun harmaana kirjoittaa myös joku hyvin aktiivinen ilkiö. Olkoonkin, että se saattaa olla myös joku musta. Toivottavasti semmoset bannataan. en vaan tiedä, miksi se saa täällä riehua, varmaan vaihtuvan ip-osoitteensa turvin.

Tällä palstalla on myös sellainen onkelm, että ihan asiallisista jutuista väkisin käsitetään/väännätään se juttu vääräksi, ilkeeksi ja aletaan tappelemaan. Tätä on ollu aina :/

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Niin, kyllä meidän harmaiden pitäisi keksiä kuhunkin ketjuun jokin järkevä nikki kuitenkin, nuo pelkät "vieraat" kyllä sekoittaa. Mutta nytkin, kun käytin muutamassa ketjussa samaa nikkiä, oli heti joku hyväkäs kirjoittelemassa sillä samalla kaikkea paskaa.... :(
Arvaa miksi silloin vuosia sitten tätä reksiteröitymismahdollisuutta niin kovasti toivottiin? :D Kyllä sitä monta kertaa oli ihan huuli pyöreenä, mitä oli palstalle työpäivän aikana kirjoitellut. Siihen aikaan joillakin oli oikein tapana ottaa aina joku "vakkari" silmätikuksi ja kirjoitella sen nikillä kaikkea mahdollista soopaa. Kiva sitten iltasella selata päivän kirjoitukset lävitse ja käydä pyytelemässä anteeksi niiltä, joille virtuaaliklooni oli käynyt päivän aikana irvailemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mikku-Pirtsu harmaa:
Tällä palstalla on myös sellainen onkelm, että ihan asiallisista jutuista väkisin käsitetään/väännätään se juttu vääräksi, ilkeeksi ja aletaan tappelemaan. Tätä on ollu aina :/

Totta! Ja tietyt mustat katsovat asiakseen määritellä sen, mitä täältä saa kysellä ja mitä pitäisi tajuta mennä googleen itse katsomaan aloittamatta aiheesta keskustelua, vaikka se kuinka sattuisi aloittajan mielestä olla hyvä keskustelunaihe...

Kyllä mustatkin osaa olla ilkeitä ja tyrmätä aloituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Arvaa miksi silloin vuosia sitten tätä reksiteröitymismahdollisuutta niin kovasti toivottiin? :D Kyllä sitä monta kertaa oli ihan huuli pyöreenä, mitä oli palstalle työpäivän aikana kirjoitellut. Siihen aikaan joillakin oli oikein tapana ottaa aina joku "vakkari" silmätikuksi ja kirjoitella sen nikillä kaikkea mahdollista soopaa. Kiva sitten iltasella selata päivän kirjoitukset lävitse ja käydä pyytelemässä anteeksi niiltä, joille virtuaaliklooni oli käynyt päivän aikana irvailemassa.

Mulla on ollut täällä joskus musta nikki ja vaikka yritin olla varovainen, eräs väärä henkilö tunnisti minut ja yritti käyttää kirjoituksiani mua vastaan... siksi vain harmaana nykyään.

Mulle on aivan yks ja sama jos mut sekotetaan muihin,mutta tää palsta ei oo sellanen, missä hirveästi tekis edes mieli mustana kirjottaa,ja loppupeleissä sillä ei oo mitään merkitystä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikku-Pirtsu harmaa:

Totta! Ja tietyt mustat katsovat asiakseen määritellä sen, mitä täältä saa kysellä ja mitä pitäisi tajuta mennä googleen itse katsomaan aloittamatta aiheesta keskustelua, vaikka se kuinka sattuisi aloittajan mielestä olla hyvä keskustelunaihe...

Joo. Asiallisia kysymyksiä ei olekaan. Sallitut jutut on ketjuntappaja- alotuksia, seksiä valheita ja videonauhaa- osastoa. Mua ottaa knuppiin ennenkaikkea se, ettei olovanansa tajuta, että juuri esikoisensa saaneet on epävarmoja monesta asiasta- menköön osa hormoonien piikkiin yms.

Mulle on joskus määritelty että TYHMÄ kysymys on se joka jätetään esittämättä.

kvg eli kato vi**u googlesta idiootti on rasittavin kommentti.

Mutta on täällä kivaakin :)

Siis minä olen luullut että tuo on ihan yleisesti käytössä tuo "vieras" en ole ajatellut että täällä pitää olla jokin harmaa nikki jos ei ole kirjautunut. Ja voihan voi olla että monet muutkin uudet kirjoittelijat luulevat niin, kun ei tunne näitä palstan "sääntöjä"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis minä olen luullut että tuo on ihan yleisesti käytössä tuo "vieras" en ole ajatellut että täällä pitää olla jokin harmaa nikki jos ei ole kirjautunut. Ja voihan voi olla että monet muutkin uudet kirjoittelijat luulevat niin, kun ei tunne näitä palstan "sääntöjä"

No sen kyllä huomaa selvästi, että välillä nimellä vieras kirjoittaakin joku ihan kiva tyyppi. tietty, vaikka kirjottas nimellä maisa, niin voihan se ilkiö varastaa senkin nimen. Sitä vaan tulee jotenkin ihan vainoharhaiseksi kaikesta, mitä joku sanoo harmaana. Yleensä varmaan se ilkeä harmaa on ehkä oikeasti musta, joka vaan harmautuu iskeäkseen jonkun arkaan paikkaan. :(

Mäkään en tykkää tosta, et ei sais jotain kysyä. saatan itsekin kysyä jotain tyhmää. ja joskus kysyn tyhmää harmaana, että varokaa vaan mustat, se tyhmä kyselijä harmaana onkin ehkä minä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mua rupesi tuo ajatus naurattamaan. :laugh: :laugh: Vaikka ymmärränkin tuon olleen vähintäänkin raivostuttavaa.

Yhteistyössä