Palstalla vuonna 2030

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa paljastaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Vaikuttaiskohan se arvosteluun? :snotty:
Tjaa-a. Ainakin saattaisit saada lomaa :laugh:

Jäisin mieleen :D

Toinen, mitä oon aatellut, on se että laitan agentti-aurinkolasit päähän, menen potilasaulaan, vilautan dosimetriä tai kulkukorttia ja sanon että "RTG. Seuratkaa minua".

:laugh: :laugh:

Jäisin mieleen :D

Toinen, mitä oon aatellut, on se että laitan agentti-aurinkolasit päähän, menen potilasaulaan, vilautan dosimetriä tai kulkukorttia ja sanon että "RTG. Seuratkaa minua".
:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Äläs nyt, vastahan me silloin olemme 69 vuotiaita. Horsma can wait, we're only watching kun se kasvaa ojissa....
Mä en kyllä ajatellut elää niin vanhaksi. Oikeasti.

Edelleen inspiroidun erään poliitikon aviomiehen tavasta lähteä tästä maailmasta: kiipesi ystävänsä kanssa vuoristossa, näki kauniin maiseman huipulta, sanoi olevansa maailman onnellisin ihminen, meni nukkumaan, eikä enää herännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Edelleen inspiroidun erään poliitikon aviomiehen tavasta lähteä tästä maailmasta: kiipesi ystävänsä kanssa vuoristossa, näki kauniin maiseman huipulta, sanoi olevansa maailman onnellisin ihminen, meni nukkumaan, eikä enää herännyt.
Tuo sopisi mullekin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Tuliskohan sanomista? :xmas:

Nää, ei kai. Kunhan ite heti perään ite maastoudut ja huudat että nyt ne tulee :whistle:

:laugh:
Huomenna, kun muistan tämän yhtäkkiä kesken kaiken, ja yritän pitää naamaa peruslukemilla ja pureskella kieltäni poskilihakset krampissa, lähetän sulle lämpimiä ajatuksia :D

Huomenna, kun muistan tämän yhtäkkiä kesken kaiken, ja yritän pitää naamaa peruslukemilla ja pureskella kieltäni poskilihakset krampissa, lähetän sulle lämpimiä ajatuksia :D

Siä voi kuule aina sanoa että teilläpä on hulvaton luustonrakenne :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Siä voi kuule aina sanoa että teilläpä on hulvaton luustonrakenne :D

"Sinus frontaliksenne saavat minut hyvälle tuulelle, ja acetabuluminne on kerrassaan verraton" :xmas:

Yhteistyössä