Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihanan optimistista :heart: :heart: Mä kyllä luulen, että jo ennen vuotta 2030 Keittis puskee horsmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tjaa-a. Ainakin saattaisit saada lomaaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Vaikuttaiskohan se arvosteluun? :snotty:![]()
Jäisin mieleen
Toinen, mitä oon aatellut, on se että laitan agentti-aurinkolasit päähän, menen potilasaulaan, vilautan dosimetriä tai kulkukorttia ja sanon että "RTG. Seuratkaa minua".
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Jäisin mieleen
Toinen, mitä oon aatellut, on se että laitan agentti-aurinkolasit päähän, menen potilasaulaan, vilautan dosimetriä tai kulkukorttia ja sanon että "RTG. Seuratkaa minua".
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyy:mikä on dosimetri?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Niin ja tatuoitu jätkä, on sit tatuoitu pappa ja yhä vaan vonkaa seuraa täällä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyy:mikä on dosimetri?
Säteilyannosmittari. Rintakoru![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä kysyy:mikä on dosimetri?
Säteilyannosmittari. Rintakoru![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miä hyppäisin kyllä ennemmin näyttävästi nurkan takaa, heiluttelisin sitä vehjettä ympäriinsä ja huutasin että hajaantukaa![]()
Mä en kyllä ajatellut elää niin vanhaksi. Oikeasti.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Äläs nyt, vastahan me silloin olemme 69 vuotiaita. Horsma can wait, we're only watching kun se kasvaa ojissa....
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en kyllä ajatellut elää niin vanhaksi. Oikeasti.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Äläs nyt, vastahan me silloin olemme 69 vuotiaita. Horsma can wait, we're only watching kun se kasvaa ojissa....
Tuo sopisi mullekinAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Edelleen inspiroidun erään poliitikon aviomiehen tavasta lähteä tästä maailmasta: kiipesi ystävänsä kanssa vuoristossa, näki kauniin maiseman huipulta, sanoi olevansa maailman onnellisin ihminen, meni nukkumaan, eikä enää herännyt.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Niin ja tatuoitu jätkä, on sit tatuoitu pappa ja yhä vaan vonkaa seuraa täällä.![]()
Tatuoitu pappa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tuliskohan sanomista? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Tuliskohan sanomista? :xmas:
Nää, ei kai. Kunhan ite heti perään ite maastoudut ja huudat että nyt ne tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:![]()
Huomenna, kun muistan tämän yhtäkkiä kesken kaiken, ja yritän pitää naamaa peruslukemilla ja pureskella kieltäni poskilihakset krampissa, lähetän sulle lämpimiä ajatuksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:![]()
Huomenna, kun muistan tämän yhtäkkiä kesken kaiken, ja yritän pitää naamaa peruslukemilla ja pureskella kieltäni poskilihakset krampissa, lähetän sulle lämpimiä ajatuksia![]()
Siä voi kuule aina sanoa että teilläpä on hulvaton luustonrakenne![]()