Palstalle eksymisen jälkeen olen alkanut karttamaan kotiäitejä ja laihoja ihmisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos on vielä laiha kotiäiti, niin kiertänyt vielä kauempaa.

Mä olen se huono äiti, joka on vienyt lapset hoitoon n. 1,5 vuotiaina ja bmi on 27-28. Täällä haukutaan niin paljon äitejä, jotka vievät alle 3 v:n hoitoon ja samoin läskejä. Monet haukkuja, jotka itse ovat kotiäitejä tai laihoja, kirjoittavat, etteivät sano päin naamaa, mitä oikeasti ajattelevat. Tällä palstalla riehuvien haukkujien mielipiteitä pidän nykyisin vähän kaikkien kotiäitien tai laihojen mielipiteinä. En mä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka pitää mua huonona äitinä vain lasten aikaisin hoitoon viemisen takia tai nyhverönä läskinä. Ja tiedän, ettei oikeasti näiden haukkujien mielipiteitä kannattaisi pitää kaikkien mielipiteinä.

No mulla toisinpäin, olen kotiäiti ja ihan livenäkin saa kuulla niin paljon niitä juttuja ettei aivotonta kotiäidin elämää kestäis ikinä pitkään että koen alemmuutta töissäkäyvien seurassa. Ja täällä palstalla saa lukea harva se päivä miten kotiäidit on siivellä elävää roskasakkia, idiootteja jne.
Ja mulla on ihan yliopistotutkinto, että en oo kotiäiti kun "en muuhun pysty" (tämäkin täällä tulee aina esille kotiäitiydestä puhuttaessa, itse arvostan myös kouluttamattomia kotiäitejä) vaan siksi et haluan hoitaa lapset kotona kouluikään asti.
Tuo paino on kans sellainen, et joskus oikeasti mietin et onko ne puistotutut tai kaverit oikeasti sisäisesti yökkimässä mun ylikilojen takia.

[QUOTE="vieras";26291115]Jos on vielä laiha kotiäiti, niin kiertänyt vielä kauempaa.

Mä olen se huono äiti, joka on vienyt lapset hoitoon n. 1,5 vuotiaina ja bmi on 27-28. Täällä haukutaan niin paljon äitejä, jotka vievät alle 3 v:n hoitoon ja samoin läskejä. Monet haukkuja, jotka itse ovat kotiäitejä tai laihoja, kirjoittavat, etteivät sano päin naamaa, mitä oikeasti ajattelevat. Tällä palstalla riehuvien haukkujien mielipiteitä pidän nykyisin vähän kaikkien kotiäitien tai laihojen mielipiteinä. En mä halua olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka pitää mua huonona äitinä vain lasten aikaisin hoitoon viemisen takia tai nyhverönä läskinä. Ja tiedän, ettei oikeasti näiden haukkujien mielipiteitä kannattaisi pitää kaikkien mielipiteinä.[/QUOTE]

Minkä takia et ole

a) hoikka
b) kotiäiti?

No öh, ihan höpsöjä ajattelet. Mä kyllä uskon että suurin osa noista tosi kärkkäistä ja ilkeistä kommenteista tulee siitä, kun joku ärsyyntyy ja alkaa laukomaan anonyyminä itseään ns ylentäviä asioita toista sortamalla, miten lapsellista se onkaan. :D

Täällähän btw haukutaan ihan yhtä paljon kotiäitejä loisiksi ja ties miksi kuin aikaisemmin päivähoitoon vieneitä vanhempia, et vain huomaa sitä samalla tavalla.

T.laiha riutunut ruipelo joka aiheutti keskenmenonsa, sekä pilasi lapsensa täysin viemällä hänet aikaisin päivähoitoon ja josta tulee ylipainoinen, kuriton, naristi ja rikollinen. :D

Että ajatteles. Älä todellakaan anna tämän älyvapaan palstan vaikuttaa todellisiin mielipiteisiisi! Ymmärrän kyllä että joskus noi voi tuntua jopa pahalta, jotkut ovat herkempiä ja joskus voi olla herkempi hetkikin, mutta koita pitää pää pystyssä ja pyyhkiä ruskeat raidat tällaseen sontaan mitä täällä suolletaan.

:kiss:

Yhteistyössä