Aamulla duuniin mennessä palstamamma törppöili liikennevaloissa peruttaen autoni keulaan. :headwall:
Olenkin aina sanounut, että nainen + autoilu = katastrofi
Olenkin aina sanounut, että nainen + autoilu = katastrofi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sa seurasit liian lahella.Se oli sun moka.
No se ei vain nahnyt sua tai ei kiinittanyt huomio . selleista sattuu!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25469255:En seurannu, seisoimme punaisissa valoissa ja se iski pakin päälle ja peruutti päin
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25469255:En seurannu, seisoimme punaisissa valoissa ja se iski pakin päälle ja peruutti päin
oliko sillä mitään selitystä sille että päätti alkaa peruuttelemaan ajoradalla?
mulle on kerran käynyt samoin, paku peruutti mun päälle ja pahaksi onneksi olin ite moottoripyörän selässä. Mopolla ei voi edes peruuttaa alta pois![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25469323:Kokeili kuulemma perutusvaihteen toimintaa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25469323:Kokeili kuulemma perutusvaihteen toimintaa :headwall:
olit liian lähellä...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25469515:Kuka vatipää oikeasti peruuttaa liikennevaloissa?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25469515:Kuka vatipää oikeasti peruuttaa liikennevaloissa?
kyllä mä olen joskus peruuttanut valoissa jos oon menny liikaa eteenpäin eli olen suojatien päällä.. Mutta eikö muka kaikki tarkista ensin katsomalla taakseen että onko reitti selvä peruuttamista varten??? :O