Palstamammat vauhdissa- Taas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haloo, nämä on kaikki provoja! :D
Ihme että ihmiset jaksaa uskoa näihin, helppohan se on palstalle purnata omasta muumimuki masennuksesta ja en yhtään ihmettelisi vaikka joku kertoo kohta jonkun heittäneen veivinsä mukin vuoksi, yksi poikahan jo jäi auton alle mukinhakureissulla. Ja mammat ihmettelee. Rehellisesti, kuinka moni edes tietäisi koko rillimukista jos ei venakko olisi täällä provonnut omiansa, en minä ainakaan.
Iltapulun uutiskynnys tunnetusti ei ole kovin korkea, ihan hyvin voivat täälläkin välillä päivystää ja tarttua sopiviin "uutistäkyihin" ja julkaista ne sivuillaan tositapahtumina

Jos ihmiset jättäisivät huomioimatta provoilut, niin en usko että niitä jaksettaisiin tehtailla, kun taasen mitä enemmän ne saa huomiota, sitä hullumpia provoja jotkut huomionhakuiset alkavat tehtailemaan.
Tapahtuneet alkavat elämään omaa elämäänsä, muumimukeista on muka suunnilleen sotaa käyty, mikä ei todellisuudessa pidä lainkaan paikkaansa.

• Tykkää
Reactions: Jätkä
[QUOTE="Riltva-Liisa";29431532]Jos ihmiset jättäisivät huomioimatta provoilut, niin en usko että niitä jaksettaisiin tehtailla, kun taasen mitä enemmän ne saa huomiota, sitä hullumpia provoja jotkut huomionhakuiset alkavat tehtailemaan.
Tapahtuneet alkavat elämään omaa elämäänsä, muumimukeista on muka suunnilleen sotaa käyty, mikä ei todellisuudessa pidä lainkaan paikkaansa.[/QUOTE]

En mä ainakaan jätä huomioimatta hauskoja aloituksia/ketjuja, vaikka ne vaikuttaisivatkin keksityiltä.
Sitähän mä tuolla eka sivulla kirjoitin, että näille on hauska nauraa ja luulisin, että aika samalla mielellä ovat muutkin (=viihdettä).

Tuolla on maaseudulla läjäpäin 90-luvun lamassa nurin menneitä kyläkauppoja, joiden varastoista voi löytää "uusia" ja käyttämättömiä vanhempia muumimukeja, joiden markkinahinta tänäpäivänä käytettynäkin on satoja euroja.

En mä ainakaan jätä huomioimatta hauskoja aloituksia/ketjuja, vaikka ne vaikuttaisivatkin keksityiltä.
Sitähän mä tuolla eka sivulla kirjoitin, että näille on hauska nauraa ja luulisin, että aika samalla mielellä ovat muutkin (=viihdettä).

Jep, osa provoista voi olla hauskojakin.
Provot joissa vitsaillaan vakavista asioista ovat sitten eri asia (huom: muumimukit eivät ole vakava asia...)

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Mulla puuttuu vielä kymmenkunta, valitettavasti sieltä alupäästä. Ei tee mieli maksaa paria hunttia per lehti.

Meikäläisen kokoelma on vanhalla kämpällä, enkä o just viime vuosina enää täydennelly. Alkupäässä on muistaakseni aikas paljon tupliakin, ei kummiskaan 1-6 -71, niit on ollu vaikee löytää jo 90- luvun alussa. Ellei exrouva sit o vieny tuplia jo divariin, niin niit vois vaik joutaa.

Liuskoista en kummoista kokoelmaa saanu aikaiseksi. Aikanaan oli kulkukatin pojassa kaikki orkkisliuskat nidottuna kirjoiksi. Myynnissä pakettina hintaan 6.000,-
Vieläkin vituttaa kun ei silloin ollu taskunpohjalla kuutta ylimääräistä tonnia.

Tuossa olis meidän muumimukit. Ja uusia ei tule ainakaan itsehankittuna.[/QUOTE]

n.210e äkkiä lasketuna. päällimmäinen talvikippo n.25e, poistuneet 20-25 (hemuli, viljonkka, neiti&peikko), perhe 40e ja loput 10e

Oli sulla wieruus muutama sellainen muki siinä joita ei kaupasta enää saa :) Pidä jemmassa ja myy sit joskus sadan vuoden päästä :laugh:

Esim se missä oli koko perhe, kelta/punainen :D

No ne arabian ovelat myyntimiehet keksii siihen mennessä tehdä uuden painoksen niistä arvokkaista. Tai koko muumimukit menee pois muodista, tulee jotain aikuisten juttuja tilalle.

[QUOTE="Tove";29431963]Toivottavasti joku mukisekoilijoista myös lukisi niitä oikeita muumikirjoja.[/QUOTE]No niitä meiltä löytyy ja ostan aina kun löydän kirppikseltä tai kaupoista edullisesti. Ne vanhat on parhaita!

Yhteistyössä