Palstamammojen ja muun joutoväen elättäminen on viemässä Suomen kohden katastrofia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikille tosiaan olisi töitä jos sallittaisiin työntekijän tuottavuutta vastaavan palkan maksaminen. Esimerkiksi jos työntekijän tuottavuus työnantajalle on 500 euroa kuussa, niin paljon 400 euroa enempää se työntekijä ei saa työnantajalle kustantaa sivukuluineen ja työvälineineen. Nykyisin kun TES vaatii lähes joka työstä maksamaan jonkun 2000 euroa vähintään sivukuluineen, niin on sanomattakin selvää, että todella moni vajaatuottoinen yksilö on työttömänä.
Tämä on ihan oikein. Me emme tarvitse mitään matalapalkka töitä. Työnantaja jonka kyvyt eivät riitä korkeampaan tuottoon on itse luuseri. Tai sitten pitää vain nostaa hintoja. Me emme halua kilpailla matalapalkkatöistä Pakistanin kanssa. Korkeat palkat pitävät Suomen korkea teknologia maana.
Jos et osaa mitään parempaa teetä työsi Paskastaniassa.

Tämä on ihan oikein. Me emme tarvitse mitään matalapalkka töitä. Työnantaja jonka kyvyt eivät riitä korkeampaan tuottoon on itse luuseri. Tai sitten pitää vain nostaa hintoja. Me emme halua kilpailla matalapalkkatöistä Pakistanin kanssa. Korkeat palkat pitävät Suomen korkea teknologia maana.
Jos et osaa mitään parempaa teetä työsi Paskastaniassa.
Olen toista mieltä. Minun järkeeni ei mene marjayrittäjät, jotka kuskaavat orjapoimijoita Suomeen Thaimaasta. Suomessa on paljon ihmisiä, jotka tulevat töihin marjametsään kunnollista palkkaa vastaan. Opiskelijat, kuntoilijat, luintoharrastajat jne. Miksi tämä sama teatteri jatkuu vuodesta toiseen?
Käynti marjametsässä vastaa vierailua maailman parhaassa taidenäytöksessä tai vastaavassa happeningissa. Myös eläkeläiset minä mukasnluettuina olisivat valmiita lähtemään hyvin organisoiduille marjareisuille. Huvi ja hyöty yhdistyvät luonnon keskellä.

Yhteistyössä