Palstamummot xs-kokoon?

Tulos 🇫🇮 tutkimuksesta vielä

Mistä on kyse?​

• Åbo Akademin tutkijat keräsivät vastauksia väestöpohjaisesta yli 12 000 henkilön otoksesta koskien seksikumppaneiden ikätoiveita
  • Tutkijan mukaan merkittävin tutkimustulos oli, että kaiken ikäisillä miehillä on taipumus kiinnostua seksuaalisesti 25-vuotiaista naisista
  • Tutkimus keskittyi pelkästään heteroseksuaaliseen mielenkiintoon ja seksuaaliseen kanssakäymiseen. Seuraavaksi tutkijat aikovat selvittää, onko tulos sama ei-heteroseksuaalisilla

Sori vaan mutta jos kaiken ikäisiltä miehiltä kysytään niin varovasti arvioiden 95 % valitsee tuon hehkeän 18 v neitokaisen.

Ehkä enemmistönä 5%:sta nuoret kollit valitsisivat koemielessä kypsän naisen oppiakseen uutta? Mutta pitkän päälle palaisivat ikäisensä seksiseuraan.

Ooh, kylläpä mulla on sitten käynyt tuuri, kun olen 18 v. ylitettyäni tullut valituksi ja jopa nykyisessä pitkässä liitossani. Mieheni oli päälle 40 ja minä päälle 30 ja edelleen on tuossa.

Voi minua onnekasta, kertakaikkiaan!!

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Sori vaan mutta jos kaiken ikäisiltä miehiltä kysytään niin varovasti arvioiden 95 % valitsee tuon hehkeän 18 v neitokaisen.

Ehkä enemmistönä 5%:sta nuoret kollit valitsisivat koemielessä kypsän naisen oppiakseen uutta? Mutta pitkän päälle palaisivat ikäisensä seksiseuraan.
Juu. Varmasti empiirinen kokemus sinulla.

Oma kokemukseni on, että yksikään lähipiirissäni oleva aikuinen ihminen ei valitsisi lastensa ikäistä yksilöä :sneaky:
Toki on hyvin todennäköistä, että olen kerännyt ympäilleni ne täyspäiset 5% kuuluvat.

Viimeksi muokattu:
Et nyt ihan ymmärtänyt. Jos jokaisen miehen eteen laitetaan yksi 18 v ja yksi 55 v vaikka nyt yhden yön hoitoa varten niin se vanhempi jää lehdelle soittelemaan 95%:sti

Ei ollut puhetta satunnaisista kohtaamisista. Mutta onnittelut sulle kuitenkin kun oot säilynyt hyvin.
Jos tarkastellaan vain ulkoisia seikkoja, niin riippunee ihan siitä, mikä näiden naisten habitus on.

Ihanaa, kun en enää tarvitse olla kakskymppinen. Juolahti mieleen ilta, kun olimme juhlimassa 25-vuotispäivääni. Sain sylillisen ruusuja tanssittajaltani. Nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus.

Tulos 🇫🇮 tutkimuksesta vielä

Mistä on kyse?​

• Åbo Akademin tutkijat keräsivät vastauksia väestöpohjaisesta yli 12 000 henkilön otoksesta koskien seksikumppaneiden ikätoiveita
  • Tutkijan mukaan merkittävin tutkimustulos oli, että kaiken ikäisillä miehillä on taipumus kiinnostua seksuaalisesti 25-vuotiaista naisista
  • Tutkimus keskittyi pelkästään heteroseksuaaliseen mielenkiintoon ja seksuaaliseen kanssakäymiseen. Seuraavaksi tutkijat aikovat selvittää, onko tulos sama ei-heteroseksuaalisilla
Ja sitten vielä linkki itse tutkimukseen.

Voivoi. Ihan erittäin montakin kertaa. Nyt on niin upee tilanne parisuhteessa ettei muut naiset ees kiinnosta. Ts ei haku päällä

No ihan mahtava juttu, onnittelut! Hän on varmasti nyt töissä tai muissa tehtävissä sillä välin, kun sinä kirjoittelet tällä palstalla.

Olisiko jopa perheen perustaminen ajankohtaista? Tämän lehden palstahan on mm. siihen liittyviä asioita varten aikanaan perustettu.

Pieni yhteenveto:
Mummonkin eli 60-vuotiaan pitäisi olla kokoa XS (Johnnyn vaimokin on lihonut siitä koosta jo pois), mutta silti kukaan ei halua sitä mummoa vaan kaikki haluaa panna sitä 25-vuotiasta, joka voisi olla jo pahimmassa tapauksessa lapsenlapsi

Yhteistyössä