Palstamummot xs-kokoon?

Hassu tapa ajaella asiaa.
Kavatan nuorta naista. Minusta olisi kammottavaa, jos hän pilaisi elämäsä pariutumalla vanhuksen kanssa. Kyse ei ole kateudesta, vaan siitä, että haluan ihan parasta jokaiselle naiselle. Erityisesti omalle tyttärelleni.

En osaa sanoa, miten muut naiset joutuvat pelkäämään sitä, että oma puoliso olisi kiinnostunut lastensa ikäisistä tai nuoremmista kumppaneista. Itse en viettäisi päivääkään ihmisen kanssa, josta olisin epävama.

Ja näin kun seuraan lähipiiriäni, niin kyllä ne, jotka kumppania kaipaavat, etsivät sitä omasta ikäryhmästään.

Allekirjoitan tämänkin täysin! Olen ikionnellinen, että tyttäreni löysi ihanan samanikäisen nuoren miehen, heillä on hyvä olla keskenään, jakavat samoja intressejä, ovat toistensa parhaita ystäviä.

No ensinnäkin, suosittelen tarkistamaan omat väitteet ennen niiden esittämistä. Naiset elävät edelleenkin pidempään kuin miehet. En ole sanonut miesten elämän pidentyneen evouution vastaisesti vaan olen sanonut sen pidentyneen evoluution vastaisen ympäristön johdosta.

Suosittelen jättämään tulkinnat ja oletukset jonkun muun kanssa keskusteluun. Päättelykykysi ei ole kovinkaan terävä tässä kohtaa. Olen äärimmisen tyytyväinen elämääni, kokemuksiini, ulkoiseen habitukseeni, enkä mistään hinnasta menisi vuottakaan taaksepäin. En myöskään halua näyttää sille.

Mielestäni en ole missään kohtaa sanonut, että haluan estää yhtään mitään. Naisena haluan hyviä asioita naisille. Myös nuorille naisille. Heidän etunsa ei ole olla elämänsä parhaassa iässä ikääntyneen puolisonsa omaishoitajana. Toiseksi, olen vakaasti sitä mieltä, että miehet jotka hakevat systemaattisesti nuorempia naisia, ovat ensisijaisen kiinnostuneita kontrolloimaan ja hallitsemaan kumppaniaan. Nuoria kun on helppo manipuloida. Nämä miehet ovat niitä, jotka eivät pärjää ikäistensä seurassa. Minusta yhdenkään naisen ei tarvitse tyytyä luuseriin, edes nuoren.
Alla on lainaus siitä mitä sanoit oikeasti. Käytännössä kun sanot että se on biologian vastaista niin silloinhan se on myös evoluution vastaista.

Selitäpä nyt että mitä ihmettä tarkoitat evoluution vastaisella ympäristöllä? Sehän on nyt sitä mitä se on valitettavasti ja nimenomaan ihmisen evoluution takia.

Biologian vastaista on, että miehet elävät näin vanhoiksi.

Lähinnä naurettava ja epätoivoinen sivustaheitto mummolta tai sitä ikää lähestyvältä.

Naisethan aloittaa seksielämänsä jo paljon aiemmin koska tytöt kypsyvät hieman nopeammin. Totuus on se että nuoria ei ole paljoa tarjolla edes vanhemmille miehille. No jos nyt löytyy joku vajaa kolme kymppinen esimerkiksi niin kyllä hänellä on ihan riittävästi vertailupohjaa.

Se mikä vetoaa varttuneisiin(kin) miehiin on nuoren naisen kauneus, elämänilo, kiihottavavuus, kiinteä ja upea, naisellinen vartalo ja tiukat paikat

En ole valitettavasti vielä mummo mutta monenikäiset miehet tuntevat vetoa minuun.

:)

Ei turhanpäiväisten ihmisten vuoksi kuolla kannata :D
Kiitos mieltä lämmittävästä viestistäsi. Olen erittäin hyvällä tuulella.
Meidän naisten on vedettävä yhtä köyttä.
Loikoilen sohvalla ja kuuntelin Muistojen bulevardin. Topi Sorsakosken Haavekuvan kuuntelin monta kertaa. Laulusta kumpuaa paljon ihania muistoja. Olen ollut samanlainen haavekuva hyvin monelle miehelle. Uskokaa tai älkää.
Elämä jatkuu. Minun kautta maailmaan on syntynyt minua miljoona kertaa ihanampia haavekuvia. Katselin äsken heidän kuvia ja videoita yhdestä maailman ihanimmista maista.

Yhteistyössä