Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:En kiitos mielelläni kyseiselle listalle kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:En kiitos mielelläni kyseiselle listalle kuulu.
Mä vähän luulen kyl että Keijo haluu olla täällä kuuma pottu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lööpö:Tunteeko kukaa Harri K:ta Hankasalmelta?
Meen paneen palstalaisen miestä
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:En kiitos mielelläni kyseiselle listalle kuulu.
Juu ei kiitos...Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:En kiitos mielelläni kyseiselle listalle kuulu.
ja mä luulen ettei keijolta nyt ole kysytty, ollako vai eikö olla. kiitos keke oman aktiivisuutesi, olet noussut palstan julkisuuteen. kysymys kuuluu:tahtoisko kuka palstan mammoista keken kaltaisen miehen itselleen?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:- Lapsi oksentelee 40 asteen kuumeessa viidettä päivää eikä syö mitään, pitäskö se viedä lääkäriin?!
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:En kiitos mielelläni kyseiselle listalle kuulu.
En itse asiassa. Toki silloin, jos kaikki naiset kehutte kilpaa komeuttaniOngelmana siinä on se, että en ole julkaissut kuvaani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lööpö:Tunteeko kukaa Harri K:ta Hankasalmelta?
Meen paneen palstalaisen miestä
![]()
kusen housuni!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lapsilisiin 2 viikkoa ja rahaa jäljellä enää 10e, miten pärjätään, meitä on neljä.