Palstan mahtava voima.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mulla olis kysymys menkkakivuista raskausoireena, mutta mä en voi kysyä sitä koska sitten mun menkat alkaa :)

eli tehään näin, te kerrotte summassa mulle kaikkee mitä nyt osaatte kertoa menkkakivuista oireena ja millaset ne on ollu ja mä luen ne innostakiljuen kunnes joku vastaa vahingossa siihen kysymykseen.

vihjeenä sanottakoon vaan se että pitäs tulla tänään mut eilen sattu kummia yöllä.
ok?
aloittakaa :)

Auttaisin, jos osaisin. :ashamed:

Mutta jospa ajan kuluksi kertoisin neljännestä raskaudestani? Vatsanpohjassa ja munasarjojen paikkeilla tuntui jotenkin ikävältä oletettujen kuukautisten aikana.

Mulla menkkakivut on olleet joka raskaudessa melkein eka oire kuvotuksen ja väsymyksen lisäksi. Koko ajan on sellainen olo mahassa että no nii, nyt ne alko...eipäs alkaneetkaan. Eiku nyt. Tai siis ei...
Ja siis itse asiassa kahdessa raskaudessa ne myös alkoivat silloin kuin pitikin alkaa, näyttäytyivät ja kestivät kaksi päivää.

noku...
eilen olin nukahtanu sohvalle ja heräsin ja alavatsalta polviin asti armoton kipu!
sit kylmää hikeä pukkas, tärisin ja huimas. menin vessaan kattomaan onko ne menkat, ei ollu, maksain vessan lattialla ja istuin taas pöntöllä kärsivällisesti odottaen. mitään ei tapahtunut ja 5 min. myöhemmin kipu loppu.

nyt ei tunnu missään mikään.

ja koska mä kirjotin tän niin ne alkaa kohta... mut kait ne alkais muutenkin jos ois alkaakseen :)

Yhteistyössä