Palstan säännöt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
1. älä koskaan syötä lapsellesi mitään epäterveellistä.
2. Säilytä laskuja vähintään vuosi.
3. älä mene vonkaputoukseen,jos olet synnyttänyt.
4. Miehelle kotiintuloajat.
5.olet paska äiti jos et vie lastasi 500metrin päähän kouluun,eihän lapsi voi sitä itse kävellä.
6. Olet aina oikeassa.
7.et ikinä kiroile lasten kuullen.
8.ulkoilet joka päivä vähintään 2 tuntia lasen kanssa.
9.hauku kaikki jotka eivät tee samoin kuin sinä.
10.lapsesi nimi pitää olla vähintään palstalta kysytty.
11.kaikki pitää kysyä ensin palstalta,ennekuin teet mitään.
12.olet täydellinen.

13. älä jätä lasta yksin kotona, siksi aikaa kun käyt postilaatikolla, mutta voit jättää hänet hyvin yksin autoon kymmeneksi minuutiksi kun menet kauppaan

14. olet huono äiti jos et imetä, mutta olet ihan paska paska paska äiti, jos olet kaupassa tai ravintolassa ja vauvalle tulee nälkä, jos et mene imettämään vauvaa paskan hajuiseen vessaan

15. olet myös hirveä äiti, jos et kierrä lapsen kanssa ainakin viittä eri huvipuistoa kesän aikana, siitä jää hirveät traumat lapselle

16. hauku anoppi vähintään kerran päivässä, mieluummin kolme kertaa

• Tykkää
Reactions: Eedla
joistakin säännöistä tulee vaan mieleen tuo ..

14669.jpg

natsikortti.

Jos nyt oikein muistan, niin lasta ei saa jättää yksin edes vessassa käynnin ajaksi. Hyvä äiti voi pidättää.

Onneksi mulla ei ole lapsia. Mä oisin varmaan jo linnassa, kun lapset ois heitteillä vessassa ja suihkussa käynnin vuoksi..

Mun mielestä on huvittavaa, kuinka ihmiset aina tekevät näitä listoja osoittaakseen muiden palstalaisten tyhmyyttä. Tällä palstalla on tuhansia (kymmeniätuhansia) kävijöitä. On selvää, että joukkoon mahtuu kaikenlaisia näkemyksiä, ja provoja (joita moni luulee ihan tosissaan kirjoitetuiksi).

[QUOTE="hehe";24510862]Mun mielestä on huvittavaa, kuinka ihmiset aina tekevät näitä listoja osoittaakseen muiden palstalaisten tyhmyyttä. Tällä palstalla on tuhansia (kymmeniätuhansia) kävijöitä. On selvää, että joukkoon mahtuu kaikenlaisia näkemyksiä, ja provoja (joita moni luulee ihan tosissaan kirjoitetuiksi).[/QUOTE]

tiesitkö että tämäkin on provo:D vitsi???siis tää ketju:D

[QUOTE="hehe";24510896]Provo ja vitsi ovat eri asioita. Ja vitsi tämä kyllä on, ja erittäin kulunut sellainen.[/QUOTE]
Jos huomaan kuluneen vitsin, niin ohitan sen.

Yhteistyössä