Palstan symppiksimmät ja ilkeimmät nikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Symppiksimmät: Tytsi-89, Turkilmas, Grace, Aurinkokunta, Wicked Mary, Pesky Pixie, Keittiönoita, Bootypeppi.

Ilkeimmät: Lunatic, Mrs Schillelagh, Herra Majuri, Phoebsi. :-X :-X :-X

[QUOTE="Vieras";22349890]Ei minusta Lunatic ole ilkeä.
Hän on tiukka joissain mielipideasioissa, mutta en koe, että olisi ilkeä.[/QUOTE]

No lapsettomuusasiassa kun sanoo keinohedelmöityksessä alkunsa saaneita lapsia epäihmisiksi ja oksettaviksi, on se ilkeää. Se ei enää ole vain mielipide :D JA MOOONISSA muissakin asioissa. Ei ehkä ilkeä, tyhmä vain :)

[QUOTE="noo";22349916]No lapsettomuusasiassa kun sanoo keinohedelmöityksessä alkunsa saaneita lapsia epäihmisiksi ja oksettaviksi, on se ilkeää. Se ei enää ole vain mielipide :D JA MOOONISSA muissakin asioissa. Ei ehkä ilkeä, tyhmä vain :)[/QUOTE]

No minusta ilkeä ja tyhmä.

[QUOTE="noo";22349916]No lapsettomuusasiassa kun sanoo keinohedelmöityksessä alkunsa saaneita lapsia epäihmisiksi ja oksettaviksi, on se ilkeää. Se ei enää ole vain mielipide :D JA MOOONISSA muissakin asioissa. Ei ehkä ilkeä, tyhmä vain :)[/QUOTE]

Ok, en ole näitä keskusteluja nähnyt, joten en ota niihin kantaa. Puhun sen puolesta, mitä itse olen nähnyt... Onhan tuollainen kyllä aika ilkeää, mutta tyhmää? Hmm. Ehkäpä hän tekeekin sen tahallaan? Kärjistää, esittää tuollaisia mielipiteitä? Ehkei kyse olekaan mistään tahattomasta tyhmyydestä, heh. :)

Sympaattisimpia mun mielestä (eivätkä tule missään järjestyksessä) ovat: Ultramariini, Pesky Pixie, Metsänpeitto, Aurinkokunta, Keittiönoita ja iso kasa muitakin palstailijoita.

Ikävimmät jutut olen lukenut nimimerkeiltä Dusk, Emilyn, Oldman ja Trolli.

Sympaattisimpia mun mielestä (eivätkä tule missään järjestyksessä) ovat: Ultramariini, Pesky Pixie, Metsänpeitto, Aurinkokunta, Keittiönoita ja iso kasa muitakin palstailijoita.

Ikävimmät jutut olen lukenut nimimerkeiltä Dusk, Emilyn, Oldman ja Trolli.

Ekaa en muista, mutta kolmesta viimeisestä olen ehdottomasti samaa mieltä. Myös Rakkaani kuuluu minusta tuohon kategoriaan.

Luulen muuten että Oldman on entinen Herra Majuri.

Ekaa en muista, mutta kolmesta viimeisestä olen ehdottomasti samaa mieltä. Myös Rakkaani kuuluu minusta tuohon kategoriaan.

Luulen muuten että Oldman on entinen Herra Majuri.

No se on TODELLAKIN Majuri :D Eikä se taida sitä edes yrittää salata, eihän kukaan muu nyt kirjoittais niinku se, haukkuis naisia, töksähteleviä kommentteja ja Tytsin ahdistelua :D Helposti sen tunnisti.