Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turun livontaseura![]()
Tytsi toimii myös seuran cheerleaderinä.
Kun rinki on saatu pyöreäksi, Tytsi seisoo keskellä, ottaa viuhkat esiin ja huutaa "LI PO KAA , huuuuuRAAAAA!" , samalla hän hyppää ilmassa jalat haara-asennossa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Saako täällä nykyään keskustella vain siitä, että mistä saa keskustella?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kukas tämä on?
nYT KIINNOSTAA.
En muuten kiusallanikaan kerro, huomaat kyllä itse ellet oo jo huomannut.
bv?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Saako täällä nykyään keskustella vain siitä, että mistä saa keskustella?
Aah, siinähän se maha missä painitaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Saako täällä nykyään keskustella vain siitä, että mistä saa keskustella?
Aah, siinähän se maha missä painitaan :saint:
Slurps![]()
Harmi ettei täällä ole sellaista kuolaavaa hymiötä.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Sillebah tykkää lunaticista :heart:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turun livontaseura![]()
Kun rinki on saatu pyöreäksi, Tytsi seisoo keskellä, ottaa viuhkat esiin ja huutaa "LI PO KAA , huuuuuRAAAAA!" , samalla hän hyppää ilmassa jalat haara-asennossa.
koita rauhottua. mun piti just syödä, mutta nyt jäi syömättä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Turun livontaseura![]()
koita rauhottua. mun piti just syödä, mutta nyt jäi syömättä..
Niin, piti mennä kädelle.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Miksi nina on kahteen kertaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huippu:Voi luoja teitä!
Ja tuo munapää tuolta makkarista muka kehtas väittää,ettei mulla oo elämää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja huippu:Voi luoja teitä!
Miksi annat munan olla yksin makkarissa? Hyi, tuhma tyttö!
Alkuperäinen kirjoittaja huippu:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja huippu:Voi luoja teitä!
Miksi annat munan olla yksin makkarissa? Hyi, tuhma tyttö!
Se ei ansaitse pesää allensa,eikä varsinkaan päällensä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Totuuden siemen. Minä ainakin suren, kun moni ennen niin terävä ja jopa repäisevä tyyppi on siirtynyt tylsälle lipslipslinjalle. :'(
Peesi.
Mitäs järkeä tuollaisessa on? Omien mielipiteiden puute?
Tietysti aina voi tehdä niin kuin tt, ja peesailla ja kehua itseään harmaana vieraana.
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Pepun MIKÄ rinki:kieh: :kieh: ?! Mun peppu on kiitos ihan hyvä tällaisenaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Entäs pepunkroolaus?
Minkälaista se on? :xmas: