M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tuo humina kyllä viittais siihen korkeeseen paineeseen, mutta eihän se selviä kuin mittauttamalla...Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Juu kiitos, mulla on sillein että kun käyn makaamaan niin päässä humisee sillein sydämenlyöntien tahtiin niin kovaa vähän aikaa ettei muuta kuulekkaan.. Ja sitten huimaa välillä :/ Ei kai mulla nyt voi liian korkea ja alhainen olla yhtä aikaaVoihan tää tietysti jostain muustakin johtua..
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:No tuo humina kyllä viittais siihen korkeeseen paineeseen, mutta eihän se selviä kuin mittauttamalla...Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Juu kiitos, mulla on sillein että kun käyn makaamaan niin päässä humisee sillein sydämenlyöntien tahtiin niin kovaa vähän aikaa ettei muuta kuulekkaan.. Ja sitten huimaa välillä :/ Ei kai mulla nyt voi liian korkea ja alhainen olla yhtä aikaaVoihan tää tietysti jostain muustakin johtua..
Voithan käydä mittauttaan sen terveydenhoitajalla. Kilpirauhasissa jos on häikkää niin se saattaa nostaa verenpainetta...Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:No tuo humina kyllä viittais siihen korkeeseen paineeseen, mutta eihän se selviä kuin mittauttamalla...Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Juu kiitos, mulla on sillein että kun käyn makaamaan niin päässä humisee sillein sydämenlyöntien tahtiin niin kovaa vähän aikaa ettei muuta kuulekkaan.. Ja sitten huimaa välillä :/ Ei kai mulla nyt voi liian korkea ja alhainen olla yhtä aikaaVoihan tää tietysti jostain muustakin johtua..
Ja päänsärkyä ja väsymystä on kanssa.. Mittauttamallahan se selviäis, mä vaan kammoan lääkäriäMistä tällänen voi yhtäkkiä tulla noin vaan vai johtuuko se jostakin?
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:Voithan käydä mittauttaan sen terveydenhoitajalla. Kilpirauhasissa jos on häikkää niin se saattaa nostaa verenpainetta...Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:No tuo humina kyllä viittais siihen korkeeseen paineeseen, mutta eihän se selviä kuin mittauttamalla...Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Juu kiitos, mulla on sillein että kun käyn makaamaan niin päässä humisee sillein sydämenlyöntien tahtiin niin kovaa vähän aikaa ettei muuta kuulekkaan.. Ja sitten huimaa välillä :/ Ei kai mulla nyt voi liian korkea ja alhainen olla yhtä aikaaVoihan tää tietysti jostain muustakin johtua..
Ja päänsärkyä ja väsymystä on kanssa.. Mittauttamallahan se selviäis, mä vaan kammoan lääkäriäMistä tällänen voi yhtäkkiä tulla noin vaan vai johtuuko se jostakin?