Palstan tyrkky??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Booty. Ompasin nopsaan tämmösen mekkoloisen. Meni kuus minsaa, ei ollut kaavoja ja kattokaa ku tuli ihan tuurilla tosi sexy. :o Kattokaa, kun minä olen kaunis ja kiva. En yhtään tyrkky, koska näppäsin kuvankin ihan vaan sovitellessa siivouslook päällä.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Booty. Ompasin nopsaan tämmösen mekkoloisen. Meni kuus minsaa, ei ollut kaavoja ja kattokaa ku tuli ihan tuurilla tosi sexy. :o Kattokaa, kun minä olen kaunis ja kiva. En yhtään tyrkky, koska näppäsin kuvankin ihan vaan sovitellessa siivouslook päällä.

Harmittaako sua jotenkin, että se on nätti (myös livenä) ja että se ompelee nopeasti? osta sinäkin ompelukone.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Harmittaako sua jotenkin, että se on nätti (myös livenä) ja että se ompelee nopeasti? osta sinäkin ompelukone.

Mulla on kolme ompelukonetta. :D Ja pidän itseäni kivannäköisenä, mutta tyrkky en ole, eikä musta sellaista tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No en nyt viitsi nimetä ketään poikkeuksellisesti. Antaa kaikkien kukkien kukkia tänään. Linnutkin visertää ulkona.

e015.gif

pakko vastata SweetesPoison.. :( hakee sympatiaa aivosairaudellaan, tekee jatkuvasti alotiuksia mitä vaatetta on ostannut lapselleen, tekee usein "mitä päällä"- kalluppeja & kuvailee laveasti vaatetustaan, korujaan, hiuksiaan .. siis ketä kiinnostaa?!!

En se miekään "pekkaa" pahemmaksi jää :whistle: :laugh:
Lävistyksiä siellä, lävistyksiä täällä :D
Ja oottakaas vaan kun mie palailen lomilta kotiin ja saan asennettua uuden kameran ohjelman tietsikalle niin sitten saatte kauhistella miun pukeutumista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
En se miekään "pekkaa" pahemmaksi jää :whistle: :laugh:
Lävistyksiä siellä, lävistyksiä täällä :D
Ja oottakaas vaan kun mie palailen lomilta kotiin ja saan asennettua uuden kameran ohjelman tietsikalle niin sitten saatte kauhistella miun pukeutumista :laugh:

:heart: :hug: :D

Rehevit lauantaina? :p

Yhteistyössä