Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti::wave:
Tyrkyttää itseään pinoon.
senkin iso paha tyrkky....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Keitä ne on ne tyrkyt
plussa-palstan tyrkkynaiset
jotka kauneudellaan kaikki lumoaa?
Keitä ne on ne tyrkyt
plussan omat tyrkkynaiset
jotka heikompansa tieltään muutamalla sanalla kumoaa?
Me ollaan tyrkkyjä nyt kaikki
kun oikein silmiin katsotaan
me ollaan tyrkkyjä virtuaali- elämän
ihan jokainen
Ihana! Ihka oma tyrkkyjen tunnari! Vielä kun päästäis sopimukseen, että ketkä ne tyrkyimmät on :saint:
Olisko mtn TOP10 listaa??
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerrankin mun aloittamani ketju pysyy ja pysyy etusivulla ;D
Ja en perustele sitten aloitustani
tää on todella hauska ketju....kiitos tästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti::wave:
senkin iso paha tyrkky....
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Keitä ne on ne tyrkyt
plussa-palstan tyrkkynaiset
jotka kauneudellaan kaikki lumoaa?
Keitä ne on ne tyrkyt
plussan omat tyrkkynaiset
jotka heikompansa tieltään muutamalla sanalla kumoaa?
Me ollaan tyrkkyjä nyt kaikki
kun oikein silmiin katsotaan
me ollaan tyrkkyjä virtuaali- elämän
ihan jokainen
Ihana! Ihka oma tyrkkyjen tunnari! Vielä kun päästäis sopimukseen, että ketkä ne tyrkyimmät on :saint:
Olisko mtn TOP10 listaa??
Mä en taida päästä topkymppiin kun mut on mainittu vaan kerran :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerrankin mun aloittamani ketju pysyy ja pysyy etusivulla ;D
Niin ja mulla ei sitten sinua kohtaan ole mitään henkilökohtaista, mutta tulet vaan monessa ketjussa vastaan ja varsinkin kuvaketjuissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kerrankin mun aloittamani ketju pysyy ja pysyy etusivulla ;D
Niin ja mulla ei sitten sinua kohtaan ole mitään henkilökohtaista, mutta tulet vaan monessa ketjussa vastaan ja varsinkin kuvaketjuissa![]()
en mä sitä semmosena otakkaan. Mutta kiitos kuitenkin kun muistutit kaikkia, että olen olemassa ja nimeni jäi taas muistiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ne Nefe-joku ja Booty.
Aina semmonen tyrkkykuva joka ketjussa. Naurattaa suorastaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:Pikaisen (ja mahdollisesti myös epätarkan) laskutoimituksen tulos on, että tällä haavaa BootyPeppi, Nefernefernefer ja Savanna on tasoissa. Kaikilla on 8 ääntä. Neljäs sija menee Tatuoidulle jätkälle (3 ääntä). Sitten on muutama yksittäisen äänen saanut. Itseään äänestäneitä en laskenut.
Joo, mulla ON tylsää, kun sade torpedoi mun päivän suunnitelmat.
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER::heart: :hug:![]()
Rehevit lauantaina?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Voi toivottavasti onnistuu mein rehvit lauantaina:heart: :hug:
Tarttis saada tälle ruuhkatukalle tehtyä jotaa:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Miekö en olekaan? Monet kerrat on valitettu että aina oon tunkemassa muikistelevia kuviani joka ketjuun..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Mä olen myös sitä mieltä että Essie on yksi pahimmista, samoin kuin Lode84. Taitaa vaan olla niin että Booty, Nefer ja Savanna ovat palstailleet niin paljon pitempään kuin nämä ensinmainitut, että ovat sitten useammalla paremmin mielessäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:mä annan sulle mun ääneni :heart: