Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko ne semmoisia mustia jotka on kertonu henkilöllisyytensä ja laittanu kuviaan? Silloin ymmärrän harmautumisen.Älä yleistä. Osa mustista on joutunut harmautumaan kiusaamisen seurauksena.
Kai se pahalta tuntuu, varsinkin jos ei ole psyykkisesti yhtä vahva kuin sinä Echo.Onko ne semmoisia mustia jotka on kertonu henkilöllisyytensä ja laittanu kuviaan? Silloin ymmärrän harmautumisen.
Muutoin, jos se rökitetty musta on edelleen tunnistamaton, niin mitä väliä jos rökitetään?
Mulle ei ole väliä jos mun nikkiä rökitetään. IRL olen herkempi jos kohtaan kritiikkiä.Kai se pahalta tuntuu, varsinkin jos ei ole psyykkisesti yhtä vahva kuin sinä Echo.
Älä yleistä. Osa mustista on joutunut harmautumaan kiusaamisen seurauksena.
Miksi sitten tulet tänne jos vauva fi on parempi? Taidat olla yksi vauvan modeista jotka koettavat piilomainontaa, ettet vaan olisi sen takia pilaamassa tätä palstaakin.harmaa palstapersu aikoinaan pilasi palstan ja keräsi muita harmaita joukkoihinsa. Nyt tämän on vallannut suoli24:n joukot. Vauva on nykyään paljon mukavampi.
ai?Minä olen harmaa, mutta tunnistaa nimimerkistä, -aina. Niin Äkäinen Herra Majuri kuin hänen klooninsa.
Kaikella kunnioituksella
Buumanni
Onhan meitä asiallisiakin mutta eräs täällä jatkuvasti päivystävä edustaa kyllä otsikkoa. Jatkuva maalittaja herjaa ja loukkaa jonkun tyypin kunniaa johon en ole ennen törmännyt lyhyen uran aikana vielä ja sitten vielä se ihmettelee kun asiattomuudet poistetaanEi niissä ole mitään kehuttavaa