Palstan vihatuin, ja ylpeä siitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rytkäätys

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
11 055
2
36
Savon syämmessä <3
Olen tosi pahoillani, että joillakin on elämä mennyt minun mielipiteideni takia niin pilalle, että vähän väliä harmaana pitää olla täysin typerästi viisastelemassa.
Viimeksi tuossa Ei voi olla totta-ketjussa.

Kumotkaa jos olen jossakin seuraavista asioista väärässä:

- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
- On mahdollista tehdä lapsia vasta sitten kun heidät pystyy itse elättämään, ja sen luulisi olevan suotavaakin
- Minä en edelleenkään aio tehdä lapsia muuta kuin tälle minun nykyiselle miehelle
- En ole missään vaiheessa väittänyt että elämä menee aina suunnitelmien mukaan, mutta olen siitä 100% varma, että omaan elintasoonsa, lasten ja miesten lukumäärään, ja moneen muuhun elämäänsä liittyvään asiaan pystyy vaikuttamaan ainakin jonkin verran omilla päätöksillä
- On väärin että tukia käytetään väärin, ja apu viedään niiltä, jotka sitä oikeasti tarvitsevat.

Näistä syistä minä olen palstan vihatuin. Mutta olen myös ylpeä omista mielipiteistäni, aion vastakin niitä täällä ilmaista, tällä samaisella nimimerkillä, keneltäkään aiheetta anteeksi pyytämättä ja sanojeni takana seisten.

Kiitos. Tämä nyt selvennyksenä kaikille, joilla on ongelmia minun ajatuksistani.

Hei, älä nyt ota niin vakavasti täällä kuultua. Täähän on vaan virtuaalimaailma, johon nutturapäiset äidit pakenevat tylsää arkeaan. Täällä on kiva mäkättää, koska se ei aiheuta edes avioeroa. Niin, ja noita tukia väärinkäyttäviä mäkin vihaan, koska me veronmaksajat nekin maksamme.

mä ainakin samastun sun mielipiteisiin.
ja se kuka tappelee mielipiteistä solvaamalla ja huutamalla, se ei keksi enää muutakaan millä perustelis omaa väitettään/mielipidettään.
pidä lippusi korkealla, et sä vihatuin oo. :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No etkai kuitenkaan palstan vihatuin? Eikai kukaan oikeesti ala vihamaan ketään pelkästään palstakirjoitusten takia. Tai jos niin on, kannattaa ostaa se paljon puhuttu elämä. B)

aivan :D anteeksi pyytäminen on kuitenkin joskus aiheellista vaik miten seisois sanojensa takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Oot vai, emmie oo kyl huomannu..Mut ilmeisesti oot saanu paskaa niskaan..Älä välitä, ne harmaan kyllästyy pian ja löytävät uuden kohteen...

Nooh, ihan jonkun verran. Mut ei se mitn. Se mikä ei tapa, se vahvistaa. Ja en rupee siks muuttamaan mielipiteitäni ja elämänkatsomustani että jotkut harmaana seuraa hännillä jokaiseen keskusteluun :laugh:

onpas taas....hmmm, en muista sua noista mistään, mutta kerran taisit olla sitä mieltä, että et koskaan tule eroamaan miehestäsi ja teet lapsia vain hänen kanssaan...tms.

Mä olen nyt vähän ilkeä ja totean että aika suuret käsitykset sulla on itsestäsi kun mielestäsi jonkun elämä on sun mielipiteiden takia mennyt pilalle. :D Anteeksi. :ashamed:

Ei kai tätä palstaelämää niin vakavasti kannata kenenkään ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
noo, kyllä se elämä pikku hiljaa opettaa myös joustamaan omissa mielipiteissä ;)

vaikka en oikein tarkkaan tiedä, mistä puhutaan, mutta tämä on niin totta. nuorena sitä luulee tietävänsä kaikenlaista ja olevansa maailman napa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
No etkai kuitenkaan palstan vihatuin? Eikai kukaan oikeesti ala vihamaan ketään pelkästään palstakirjoitusten takia. Tai jos niin on, kannattaa ostaa se paljon puhuttu elämä. B)

aivan :D anteeksi pyytäminen on kuitenkin joskus aiheellista vaik miten seisois sanojensa takana.

Kerropa Nöppönen rehellisesti mitä minun pitäisi anteeksi pyytää?

Minä en sentään ole henkilökohtaisuuksiin mennyt. Nyt en sinua tarkoita, mutta minullehan on toivottu paljon pahaa noissa keskusteluissa, on ehdotettu lobotomiaa, syntymätöntä lastani on säälitelty, minun äitiyttäni on povattu huonoksi, rakkaudettomaksi ja kammottavaksi, minua on kutsuttu erinäisillä nimityksillä jne. Mutta ei ole kukaan anteeksi pyytänyt, mutta ei toki tarvitsekaan.

Nooh nooh, muka vihatuin :laugh:
Äläs nyt nosta itseäsi mihinkään jalustalle. Viha on tunne ja sitä ei haaskata mitättömyyksiin. Tämä on vain virtuaalielämää eikä sitä kannata ottaa niin vakavasti.

- On mahdollista tehdä lapsia vasta sitten kun heidät pystyy itse elättämään, ja sen luulisi olevan suotavaakin -->lapsia ei tehdä, niitä saadaan

- Minä en edelleenkään aio tehdä lapsia muuta kuin tälle minun nykyiselle miehelle
-->mahtavaa, että osaat ennustaa elämäsi

- On väärin että tukia käytetään väärin, ja apu viedään niiltä, jotka sitä oikeasti tarvitsevat.
-->lainsäätäjien porsaanreijät kyllä käytetään

aika naiveja juttuja nämä

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
onpas taas....hmmm, en muista sua noista mistään, mutta kerran taisit olla sitä mieltä, että et koskaan tule eroamaan miehestäsi ja teet lapsia vain hänen kanssaan...tms.

Minä en IKINÄ ole edes sen suuntaista sanonut etten ikinä tule eroamaan miehestäni, sitä en voi tietää.
Mutta edelleen sanon, että hän tulee olemaan ainoa mies jota voi minun lapsieni isäksi tituleerata.

Uusimmat

Yhteistyössä