Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:NeitiPikkuInkkuli
Saakai tässä kaikki äänestää? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:Saakai tässä kaikki äänestää? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Retrofanina äänestän Nalkuttava talonmies
Pienenä miinuksena nuo taskut, kun on eri kuosia kuin takki.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli::hug:
....ja se EN sitten ollut minä ku kaahas ylinopeutta tuolla nelostiellä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli::hug:
....ja se EN sitten ollut minä ku kaahas ylinopeutta tuolla nelostiellä :ashamed:
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Retrofanina äänestän Nalkuttava talonmies
Kangas loppu. :'( Mutta ne on marimekkoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Oooh, mitä töitä!:flower:
Vartokaas, mie käyn kääntämässä letun ja tulen sitten...
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Haluutko Inkkuli ottaa ohjat käsiis?
Niin että äkki tupaan ja kone auki kun palstaprojekti äänestys alkaa ja olkoot auto missä vaan...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli::hug:
![]()
![]()
![]()
ku oli kiireautokin vielä purkamatta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Niin että äkki tupaan ja kone auki kun palstaprojekti äänestys alkaa ja olkoot auto missä vaan...Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli::hug:
![]()
![]()
![]()
ku oli kiireautokin vielä purkamatta :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Haluutko Inkkuli ottaa ohjat käsiis?
ihan kui vaan...olisko sul menoo johki
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Satutar saa ääneni. Ihana pöytä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Haluutko Inkkuli ottaa ohjat käsiis?
ihan kui vaan...olisko sul menoo johki
suihkuunnimimerkki "joku säntäs suoraan metästä palstalle" ja hiki haisee varmaan sinne asti :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Retrofanina äänestän Nalkuttava talonmies
Kangas loppu. :'( Mutta ne on marimekkoa![]()
Oisko meikäläisen vaikea tehdä tollanen?