S
"siviä"
Vieras
Ihanaa! Nyt voi rauhassa keskustella ovislimasta. meandista, ruuasta ja peppupanoita ihan rauhassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan meillä vielä Booty ja Peyote ainakin. Ja päätön!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27984705:Mullakin on alkanut tulla joku raja vastaan, ja käyn nykyään tosi harvoin. Kerronpa tämän, vaikkei kukaan minua ole kaivannutkaan. :xmas:
Me löydettiin uus, parempi hiekkalaatikko.
mistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27984883:JA sitten tuutte tänne lällättelemään sillä?:saint:
Meilläpäs on suurempi hiekkalaatikko! Se on just maalattu ja siellä on ihan varmasti enemmän kissankakkaakin kuin täällä teijän hiekkalaatikossa!
Joo-o, en minäkään seuraile kenenkään palstahahmon elämää, enkä todellakaan nosta mihinkään arvoon noita bannattuja ja muita ylväitä elämänsä esittelijöitä. Arostan NIIN paljon enemmän rehellisiä mielipiteitä, enä todellakaan kaipaa näitä besserwissereitä ja itsensä kehujia![]()
En pysty tuottamaan tommosii, oon nykyään kotiäiti.
Kyllä mä täällä aika ajoin käyn, mutta tääl on tylsää, harvemmin jaksan minuuttia pidempään olla.
Oommina joskus katellu Sun nikkia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27984705:Mullakin on alkanut tulla joku raja vastaan, ja käyn nykyään tosi harvoin. Kerronpa tämän, vaikkei kukaan minua ole kaivannutkaan. :xmas:
En pysty tuottamaan tommosii, oon nykyään kotiäiti.
Kyllä mä täällä aika ajoin käyn, mutta tääl on tylsää, harvemmin jaksan minuuttia pidempään olla.