Palstatapaaminen Helsingissä 18.5!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks just hgis? Eikö muuta paikkaa löydy ? Vähän sakkii tulos hkiin .Akseli tku-hki ei oo paljon tulos/kiinnostuneita. Kokoontuminen liian etelässä ! Jos lähempää etelää ois kohtaaminen vois sakkii tulla enemmän. Tuo hki niin kaukana monelle, ei kaik asu hgin suunnalla, on keski-suomessakin asti 2+ tykästyneitä ja varm. halukkaita tapaamisiin .MINUSTA TURKU ois hyvä kohtaamispaikka.Kannaattaako joku muukin ? Hki liian kaukana

Sen verran vielä menisittekö helsigin suunnassa olevat palstatapaamisiin lappiin ? Tuskinpa.Menisittekö Tampereelle? Tuskinpa.Joten Turku ois hyvä kohtaamispaikka ! Vai mitä ? Sakkii tulis taatusti enemmän .Helsinkiläisil ois ihan sama matka Tkuun kuin Trusta-Hkiin . Se hyvä puoli trus kohtaamispaikka ois paljon parempi , sakkii tulis varmasti enemmän

Sen verran vielä menisittekö helsigin suunnassa olevat palstatapaamisiin lappiin ? Tuskinpa.Menisittekö Tampereelle? Tuskinpa.Joten Turku ois hyvä kohtaamispaikka ! Vai mitä ? Sakkii tulis taatusti enemmän .Helsinkiläisil ois ihan sama matka Tkuun kuin Trusta-Hkiin . Se hyvä puoli trus kohtaamispaikka ois paljon parempi , sakkii tulis varmasti enemmän

Menisin itse mieluummin Tampereelle kuin Turkuun, koska Turussa joutuisin asumaan hotellissa. Tosin mieluiten menen Helsinkiin, sillä se on lähin. Jos haluat järjestää palstatapaamisen myös Turkuun, voit hyvinkin tehdä sen, mikään ei sinua estä. :)

Miksi se pitää sanoa monta kertaa jokaisessa palstatapaamisketjussa? Ei ole mitään virallista tahoa, joka järjestää palstatapaamisia, jokainen palstalainen voi itse järjestää tapaamisen, jos tapaamispaikka ei kelpaa, voit itse perustaa oman ketjun tapaamiselle toiselle paikkakunnalle.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Tuskin tulis ketään etelästä,kuten ei ketään pohjoisesta etelään.
Joten eikö voi tehdä jotain kompromissia !?

Voit järjestää itse omat tapaamisesi.
Ei tämä ole mikään virallinen kaksplussalaisten kokoontuminen, joka yritetäisiin järjestää niin, että mahdollisimman moni kaksplussalainen ympäri Suomea pääsisi paikalle, vaan lähinnä helsinkiläiset ja lähialueilla asuvat tapaavat.
Kukaan ei estä esimerkiksi turkulaisia tai tamperelaisia järjestämästä tapaamista.

Yhteistyössä