Pampersin housuvaippoihin tulossa teipit takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

stoppis

Aktiivinen jäsen
27.02.2007
2 080
0
36
Ajattelin vain jakaa tämän tiedon kanssanne :D Sain juuri Pampersilta postia, kun joskus aikoinaan valitin teippien poistamisesta, niin nyt ilmoittvat että parin kk:n sisällä pitäisi tulla teipit takaisin :wave: Ja ne on sitten merkatti paketin päälle missä on.

Jeeii! Tosin asia ei enää koske minua koska kuopus juuri oppi kuivaksi, mutta olin heti silloin kovastikin barrikaadeilla asian takia ja moneen otteeseen pistin palautetta siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Mitäs housuvaippojen teippejä tarkoitatte? :ashamed: Sitä yhtä millä "rullataan" kiinni käytetty vaippa?

mä oon kans ihmeissäni.. mikä teippi?

kun eihän housuvaipassa tarvii mitään kiinnitys teippiä, senhän takia ne on housuvaippoja...

Alkuperäinen kirjoittaja tilhi:
Mitäs housuvaippojen teippejä tarkoitatte? :ashamed: Sitä yhtä millä "rullataan" kiinni käytetty vaippa?

kun eihän housuvaipassa tarvii mitään kiinnitys teippiä, senhän takia ne on housuvaippoja...

No juurikin se teippi, millä käytetty vaippa rullataan kiinni. Poistivat sen kun tuli nämä Puuha Pete vaipat - huono kun ei kakkavaippaa saa kiinni :/

Siis siellä vaipan takana on sellainen pieni teippi, joilla vaipan saa käytön jälkeen kätevästi teipattua rullalle. Varsinkin jos on kakat, niin on kyllä kätevä :)

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:

No juurikin se teippi, millä käytetty vaippa rullataan kiinni. Poistivat sen kun tuli nämä Puuha Pete vaipat - huono kun ei kakkavaippaa saa kiinni :/

Ma valitin siitä kans kun luulin saaneeni viallisen paketin. :D Sillon vastauksessa sanottiin että kuluttajien toiveesta :o on poistettu teippi. Hyvä että tulee takasin.

Alkuperäinen kirjoittaja tarjah:

Älä naura! Mä en oikeesti tiedä mitä teippiä tarkoitetaan. :ashamed: Mä oon tällainen maalaisjuntti.. :snotty: :D

Sori. Siel pylly puolella on teippi jota käytetään vaipan rullaamiseen kun se on käytetty. Ei suinkaan siihen että se päällä pysyis. :laugh:

Juu, tota teippiä mä tuolla alussa veikkasinkin, mutta kuvittelin fiksusti että stoppis tarkoittaa joitakin muitakin teippejä.
:D :whistle: :ashamed:

Älä naura! Mä en oikeesti tiedä mitä teippiä tarkoitetaan. :ashamed: Mä oon tällainen maalaisjuntti.. :snotty: :D

Sori. Siel pylly puolella on teippi jota käytetään vaipan rullaamiseen kun se on käytetty. Ei suinkaan siihen että se päällä pysyis. :laugh:

Juu, tota teippiä mä tuolla alussa veikkasinkin, mutta kuvittelin fiksusti että stoppis tarkoittaa joitakin muitakin teippejä.
:D :whistle: :ashamed:

heh, mä kans luulin et nissä on jotain muitakin teippejä olla :D ite en pampperssia oo käyttäny pojalla, on vaan liberoita.. mut joo, se on kyl kätevä se takateippi :D

Yhteistyössä