P
Plaah
Vieras
Mä en pysty keskittymään nyt työn tekoon, kun panettaa niin paljon. Pahinta tässä on se, että oma mies ei paneta vaan ensi rakkauteni, jonka satuin tuossa sattumalta näkemään ja se on jäänyt vaivaamaan mieltäni. Lisäksi asutaan näköjään nykyään samalla pikku paikkakunnalla, joten tapaamiselta ei voi välttyä. Meillä jäi silloin 15 vuotta sitten monikin asia kesken meidän välisessä jutussa, mutta se kaatui silloin liian suureen välimatkaan ja moneen muuhun asiaan mm. mun ujouteen. Seurusteltu ei silloin ollenkaan, mutta kipinät lenteli kovasti ilmassa aina kun tavattiin. Nyt myöhemmin kun olen ajatellut, niin oltais kyllä alettu seurustelemaan ellen minä olisi ollut niin kamalan ujo, koska kiinnostusta oli molemmin puolin. Nytkin huomasin, että kipinät alko heti sinkoilemaan, mutta ei voi mitään. Mulla on mies ja lapsi ja hänellä avovaimo, ei lapsia. Silti se mies on ollut mun mielessä päivittäin jo yli 15 vuoden ajan, mitä oon sitä miestä tuntenut. Mä en oo ikinä pystynyt unohtamaan sitä ja nyt vielä tämä näkeminen. Ei hemmetti sentään. Tarvitsen jonkun aivolobotomian, että pääsisin siitä miehestä eroon.