Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vain:kyselenpäs että onko tästä paniikkihäiriöstä vaikea puhua yleensä kenellekkään? Ystävällä tämä on mutta en saa hänestä ulos tuosta, vaikka se helpottaisi varmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja paniikki:Onpas monilla ollut rankkoja oireita. Itse kärsin melko lievistä ahdistuskohtauksista raskausaikana ja synnytyksen jälkeen. Kyllä ne silloin tuntui pahalta ja sain niihin ammattiapua ilman lääkitystä, mitä ei edes tarjottu enkä olis halunnutkaan. Minulle kyllä sanottiin että paras apu ahdistukseen on oman perheen tuki eli minun tapauksessa se että mieheni ymmärtää kohtaukseni eikä ala tiuskii tai huutamaaan niin kuin aluksi alkoi kun minulle kohtaus tuli. Hän ei ymmärtänyt tilannettani lainkaan. Paikkakunnalla minulla ei ollut lainkaan ystäviä eikä sukua ja muuta perhettä ainoa tukihenkilö oli mieheni ja minun oli pakko ottaa hänet mukaan terapiaan että hän ymmärtäisi että ahdistus on kurja juttu ja siinä läheisten tuki on asia ykkönen. Kun tämä asia saatiin korjatuksi tilanne raukesi täysin ja ahdistuskohtaukset loppuivat yli puoleksi vuodeksi. Lapsen syntymään liittyi kaikenlaista komplikaatiota varsinkin minun vointini takia ja tästä syystä minua pidettiin sairaalassa vähän pitempään. Tuli eräs viikonloppu jolloin mieheni ei päässyt lainkaan käymään. Olin jo pyytänyt lupaa lähteä kotiin sillä sairaala oli alkanut minua vähitellen ahdistamaan. Minun käskettiin vaan odottamaan sängyssäni että joku tulee sieltä katsomaan vointiani kunhan ehtivät. En jaksanut odottaa, alkoi ahdistamaan en pystynyt makaamaan vuoteessani, tuli ahdistuskohtaus. Sitten vasta henkilökunta huomasti minut, siihen asti olin vain ilmaa - AINA olisi pitänyt jaksaa odottaa, lääkäriä vain näki mutta ei sillä ollut aikaa puhua, kenellekään ei ollut aikaa puhua tai kuunnella. Olin yksin. Valkoiset seinät kaatuu päälle, ei saa henkeä, juoksisin ulos pihalle jos pystyisin, minut pakotetaan sänkyyn. Vimein joku kuuntelee ja kyyneleet tulevat tuskasta. En pysty iloitsemaan vauvasta, se on outo - ei yhtään minun näköiseni - ihan vieras. Mieheni ei pysty järjestämään aikaa edes viikonlopuksi minulle. Viimein kaikki helpottuu kun kätilö ottaa kädestä ja kuuntelee, ei se muuta vaatinut.