paniikki kun kohta pitää lopettaa syöminen/juominen huomisen sokerirasitustestin takia

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
:ashamed:

Ei mulla ole vaikeuksia olla syömättä tai juomatta ihan normaalisti. mut auta armias kun se on ihan kiellettyä :o
Yölläkin ihan taatusti janottaa vaan sen takia kun en saa juoda :headwall:
Nälästä nyt harvemmin kärsin, sen verran ylhäällä on kohtu nytkin että tosi pienellä annoksella pärjää. mutta tuo juominen ja jano on mun heikko kohta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Aniit:
Mulla oli tänään sokerirasitus ja kärsin ihan samasta tuskasta eilen ku sä! Miten sitä voikin olla niin hirvee nälkä olevinaan kokoajan :D

no nimenomaan!

Möksäsin jo miehelleki et tänään on pakko mennä superaikaisin nukkumaan kun ei saa syödä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
vettä saa juoda muutaman lasin yön aikana jos siltä tuntuu. näin ainakin mulle on aina sanottu (4 kertaa sielä viereillut)

mulle kanssa terkka sanoi näin mutta sitten labrassa (kaksi eri labraa on tullut kokeiltua) sanottiin että maksimissaan puoli lasia.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Tsemppiä! Mie jouduin käymään molemmissa raskauksissa tuossa testissä.

tää on mulla jo neljäs raskaus missä tehdään |O
Eniten mua ottaa päähän se kun siinä ei ole ollut 3 edellisenäkään kertana yhtään mitään. Tietää et taas menee "turhaan" vaikka molempien parastahan siinä ajatellaan. Mut silti!

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
tsemppiä huomiseen! :hug:
btw..joku oli huhuillu sua siellä kesäpinossa..että tuu ny moikkaa meitä sinne jossain vaiheessa! :attn: :D

ai jaa :D

No, minäpäs tulen sitten lähipäivinä sinnekin käväisemään.
Kohta meen nääs nukkumaan juuri tämän kyseisen asian takia :wave:
Muksaa jos minnuu on kaivattu :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Levis:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Tsemppiä! Mie jouduin käymään molemmissa raskauksissa tuossa testissä.

tää on mulla jo neljäs raskaus missä tehdään |O
Eniten mua ottaa päähän se kun siinä ei ole ollut 3 edellisenäkään kertana yhtään mitään. Tietää et taas menee "turhaan" vaikka molempien parastahan siinä ajatellaan. Mut silti!

paremmin sulla menee siis kuin mulla mulla on vasta toinen raskaus menossa ja jo 4 kertaa sielä käyny (2 kertaa kummanki odotuksen aikana) ja arvot on ollu hyvät joka kerta ei yksikään arvo ollu edes rajalla

Yhteistyössä