paniikki, miten mä saan mun liittymän auki vielä tänään??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pulassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pulassa"

Vieras
ei tarvii moralisoida, on jäänyt yksi lasku maksamatta jonka luulin maksaneeni, mutta enpä ollutkaan maksanut. mulla saunalahden liittymä ja menin omasaunalahteen ja maksoin sen laskun pois. laitoin saunalahden tukeen sähköpostia, mut en ole saanut kun automaattivastauksen. muuten voisin elää ilman puhelinta, mutta mulla lapset vatsataudissa, en voi niiden kanssa lähteä mihinkään lainaamaan puhelinta, enkä saa ketään kiinni jos tulee hätä... apua!!

kokeileppa sammuttaa puhelinta ja laittaa päälle aina välillä,niin näet josko olis auennut.. mulle kävi samanlainen kämmi saunalahden liittymän kans,ja siellä ne sano että pari päivää voi mennä kunnes aukee,mutta aukeskin jo parin tunnin kuluttua.. :)

apua jos menee maanantaihin kun viikonloppu edessä...!!! pakko hakee joku prepaid, voi perkele että pitikin söhlätä laskujen kanssa!! toivotaan et aukee pian :)

EI ne välttämättä sieltä tuesta voi edes auttaa. Laskutuksen tädit niintä liittymiä aukoo. Jos laskutus on kii niin et saa ainakaan nyt illalla auki luultavasti. Ärrälle vaan prepaidia hakemaan.

lähetä sähköpostilla maksukuitista kopio,että näkevät että olet maksanut,niin avaavat liittymän.
muuten saattaa mennä alkuviikkoon ennenkä maksu näkyy heidän tilillään

No meillä kävi samanlailla just 2 pvä. sitten, eli unohdettiin maksaa lasku:/ No mies maksoi sen 2pvä. sitten.... Soitti tän saunalahdelle kun liittymä vieläkin kiinni! Ei näy muka heillä et on maksettu.....:O Ja mies vielä memni hämillään tarkastaa et varmasti oli maksanu!!
Et nyt sitten ootellaan ja ootellaan, Prkl!! Jos oltais et avaavat sen uudelleen ois maksanu 30e......:/

Kun maksaa omasaunalahden kautta puhelin aukee vrk kuluttua siitä maksusta. Meillä kävi samoin ja asiakaspalvelu sanoi noin ja niin myös tapahtu. Se aukee ihan automaattisesti ei tartte ilmotella edes sinne.