Paniikkihäiriö raskaudessa!

Mantatyttö82

Aktiivinen jäsen
11.03.2005
1 806
0
36
Onko muita jotka kärsii paniikista. Minulla paniikki on sellaista ettei saa kunnolla henkeä ja ahistaa, olen myös erittäin kärtyinen. Olen nyt rv14+6 ja minulla on käytössä zoloft niminen lääke. Nyt on 3 päivää ahistanut henkeä ja ajattelin että taasko se paniikki tulee. Onko muita ja miten ootte raskaudesta selvinny?

mä olin hirveän hädissäni kaikesta ja varma etten selviä raskaudesta ja lapsi ei ainakaan selviä. no selvisin, mutta mulla tuli sellaisia ahdistuspaniikkeja pitkin raskautta, oli tosi paha olla välillä. synnytyksen jälkeen sairastuuin synnytyksenjälkeiseen masennukseen ja aloin syödä myös zoloftia... voin nyt hyvin. poika reilun vuoden ikäinen. nyt haaveilen toisesta raskaudesta ja mietin vain että panikoinkohan samalla tavalla... tsemppiä! et ole ainut!!!! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2006 klo 14:04 pussukka kirjoitti:
mä olin hirveän hädissäni kaikesta ja varma etten selviä raskaudesta ja lapsi ei ainakaan selviä. no selvisin, mutta mulla tuli sellaisia ahdistuspaniikkeja pitkin raskautta, oli tosi paha olla välillä. synnytyksen jälkeen sairastuuin synnytyksenjälkeiseen masennukseen ja aloin syödä myös zoloftia... voin nyt hyvin. poika reilun vuoden ikäinen. nyt haaveilen toisesta raskaudesta ja mietin vain että panikoinkohan samalla tavalla... tsemppiä! et ole ainut!!!! :hug:
Kiitos :) Minulla on ihan todettu paniikkihäiriö vuosi sitten kun menetimme vauvan. Lääkkeillä olen selvinnyt, mutta nyt vaan tuntu että alkaa ahistaan. Pitää varmaan yrittää rentoutua hiukan. Ei mua pelota että miten selviän, vaan että miten vauvan käy.

täällä kans jolla ollut paniikkikohtauksia enempi ja vähempi....
mulla tulee helposta jos yöt menee piparix...nyt ootus aikana tullut 3 rajua kohtausta jolloin on mennyt sitten koko yö valvoessa.rv nyt 35 ja risat...nyt pyysin lääkäriltä rauhottaviin reseptin (opamox), jotka auttanu illalla uneen jos tuntunu että paniikki iskee päälle...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 12:15 äityli kirjoitti:
täällä kans jolla ollut paniikkikohtauksia enempi ja vähempi....
mulla tulee helposta jos yöt menee piparix...nyt ootus aikana tullut 3 rajua kohtausta jolloin on mennyt sitten koko yö valvoessa.rv nyt 35 ja risat...nyt pyysin lääkäriltä rauhottaviin reseptin (opamox), jotka auttanu illalla uneen jos tuntunu että paniikki iskee päälle...
Mullaki on ollu viime tavena tuota opamoxia ja sitte jotain nukahtamislääkkeitä, mutta onneksi en ole enää tarvinut.

Yhteistyössä