T
Tyhymä
Vieras
Nyt tulee kyllä niin tyhmä kysymys että ei tosikaan. 
Olen unohtanut verkkopankin käyttäjätunnukseni. Uusi käyttäjätunnus pitäisi käydä hakemassa henkilökohtaisesti pankista, mutta en ole juuri nyt sillä paikkakunnalla, minkä pankin kanssa sopimus on. Voinko siis käydä täällä vieraalla paikkakunnalla pankissa hoitamassa asiani?
Olen unohtanut verkkopankin käyttäjätunnukseni. Uusi käyttäjätunnus pitäisi käydä hakemassa henkilökohtaisesti pankista, mutta en ole juuri nyt sillä paikkakunnalla, minkä pankin kanssa sopimus on. Voinko siis käydä täällä vieraalla paikkakunnalla pankissa hoitamassa asiani?