Pankkikortti vai Visa Electron - kumpi tykkäätte et on parempi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Jos ei ole ongelma et vetää tiliä miinukselle ( pankkikortillahan se kai mahdollista ) .

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1745626

Kyselin samaa tässä joku aika sitten.

Ajankohtaista kohta ja taidan kallistua visa debitin (pankkikortti) puolelle.
En laittele tiliä miinukselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Eikös pankkikortit ole poistumassa tai poistuneet jo? Visa Electron käy maksuvälineenä ulkomaillakin monessa paikassa.

Visa debit korvasi pankkikortin.

oiskohan se sitten tää jota kauppasi. ja otinkin kyllä tuon.
hyvin mä taas tiiän :ashamed:

visa electon, toimii jo joka paikassa ja ottaa katevarauksen heti, ärsyttää pankkikortit kun v elotuksessa voi mennä useita päiviä. kun oikeen innostuu shoppailemaan, electronilla maksaessa, voi tarkistaa välillä tilin saldon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Jos ei ole ongelma et vetää tiliä miinukselle ( pankkikortillahan se kai mahdollista ) .

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1745626

Kyselin samaa tässä joku aika sitten.

Ajankohtaista kohta ja taidan kallistua visa debitin (pankkikortti) puolelle.
En laittele tiliä miinukselle.

kiitos linkistä .

Mulla on molempia. Electronissa on usein ollut hitautta, pankkikortissa ei. Ja jos yhteydet pankin tietojärjestelmiin ei toimi, Electronilla ei tee yhtään mitään. Floridassa en saanut nostettua automaatista rahaa Electronilla enkä myöskään pystynyt maksamaan sillä. Normi-Visalla mentiin käteisen lisäksi.

Visa Debit

Visa Debit on kortti, jolla voit maksaa ostoksia ja nostaa käteistä rahaa automaateista sekä Suomessa että ulkomailla. Korttiin ei liity luotto-ominaisuutta, vaan ostokset veloitetaan tililtäsi parin päivän kuluessa.

Niin paljon huonoa olen kuullut tuosta electronista, että valitsisin visa debitin tai vielä mieluumin luottokortin. Kuopus sai tänään tuon electronin, kun tavan pikapankkikorttejakaan ei enää ole.

visa electon, toimii jo joka paikassa ja ottaa katevarauksen heti, ärsyttää pankkikortit kun v elotuksessa voi mennä useita päiviä. kun oikeen innostuu shoppailemaan, electronilla maksaessa, voi tarkistaa välillä tilin saldon ;)

meilläpäin ei electron käy jokapaikassa. yksi lempikirpparini on esim sellanen jossa ei käy :/

Mua ei haittaa koska käytän pääsääntöisesti rahaa ostoksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Pankkikortti visalla on ehdottomasti paras.

tarkoitatko luottoa siis ? mä en sillä taas tee mitään..ainoo "miinus" tais olla et tää debitti on 50senttii kuussa kalliimpi ku electron.tuleehan siinä vuodessa jo tappioo .. öö.. *lyhyt matikka*.. 6euroa :D

Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:
Niin paljon huonoa olen kuullut tuosta electronista, että valitsisin visa debitin tai vielä mieluumin luottokortin. Kuopus sai tänään tuon electronin, kun tavan pikapankkikorttejakaan ei enää ole.

Eikö tuo devit sitten käy lapselle??

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla on molempia. Electronissa on usein ollut hitautta, pankkikortissa ei. Ja jos yhteydet pankin tietojärjestelmiin ei toimi, Electronilla ei tee yhtään mitään. Floridassa en saanut nostettua automaatista rahaa Electronilla enkä myöskään pystynyt maksamaan sillä. Normi-Visalla mentiin käteisen lisäksi.

Kuinkahan se ei onnistunut? Minä olen kyllä nostanut electronilla USAssa käteistä monessa osavaltiossa. ATM kysyy jotain, johon piti vastata minusta epäloogisesti, mutta taalat se silti sylkäisi toiveeni mukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:

Eikö tuo devit sitten käy lapselle??

Siis debit...

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Kuinkahan se ei onnistunut? Minä olen kyllä nostanut electronilla USAssa käteistä monessa osavaltiossa. ATM kysyy jotain, johon piti vastata minusta epäloogisesti, mutta taalat se silti sylkäisi toiveeni mukaan :D
Ei saanut kollegakaan. Mutta tavallisella Visalla sai.

Yhteistyössä