Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Eikös pankkikortit ole poistumassa tai poistuneet jo? Visa Electron käy maksuvälineenä ulkomaillakin monessa paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ff:Eikös pankkikortit ole poistumassa tai poistuneet jo? Visa Electron käy maksuvälineenä ulkomaillakin monessa paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Jos ei ole ongelma et vetää tiliä miinukselle ( pankkikortillahan se kai mahdollista ) .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Eikös pankkikortit ole poistumassa tai poistuneet jo? Visa Electron käy maksuvälineenä ulkomaillakin monessa paikassa.
Visa debit korvasi pankkikortin.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Eikös pankkikortit ole poistumassa tai poistuneet jo? Visa Electron käy maksuvälineenä ulkomaillakin monessa paikassa.
täh ? mulle just semmosta kaupiteltiin puhelimitse ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Jos ei ole ongelma et vetää tiliä miinukselle ( pankkikortillahan se kai mahdollista ) .
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1745626
Kyselin samaa tässä joku aika sitten.
Ajankohtaista kohta ja taidan kallistua visa debitin (pankkikortti) puolelle.
En laittele tiliä miinukselle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:visa electon, toimii jo joka paikassa ja ottaa katevarauksen heti, ärsyttää pankkikortit kun v elotuksessa voi mennä useita päiviä. kun oikeen innostuu shoppailemaan, electronilla maksaessa, voi tarkistaa välillä tilin saldon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:visa electon, toimii jo joka paikassa ja ottaa katevarauksen heti, ärsyttää pankkikortit kun v elotuksessa voi mennä useita päiviä. kun oikeen innostuu shoppailemaan, electronilla maksaessa, voi tarkistaa välillä tilin saldon![]()
Tällaista korttia mäkin yleensä vilauttelen.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Pankkikortti visalla on ehdottomasti paras.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Pankkikortti visalla on ehdottomasti paras.
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Pankkikortti visalla on ehdottomasti paras.
Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Niin paljon huonoa olen kuullut tuosta electronista, että valitsisin visa debitin tai vielä mieluumin luottokortin. Kuopus sai tänään tuon electronin, kun tavan pikapankkikorttejakaan ei enää ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on molempia. Electronissa on usein ollut hitautta, pankkikortissa ei. Ja jos yhteydet pankin tietojärjestelmiin ei toimi, Electronilla ei tee yhtään mitään. Floridassa en saanut nostettua automaatista rahaa Electronilla enkä myöskään pystynyt maksamaan sillä. Normi-Visalla mentiin käteisen lisäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Niin paljon huonoa olen kuullut tuosta electronista, että valitsisin visa debitin tai vielä mieluumin luottokortin. Kuopus sai tänään tuon electronin, kun tavan pikapankkikorttejakaan ei enää ole.
Eikö tuo devit sitten käy lapselle??
Ei saanut kollegakaan. Mutta tavallisella Visalla sai.Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Kuinkahan se ei onnistunut? Minä olen kyllä nostanut electronilla USAssa käteistä monessa osavaltiossa. ATM kysyy jotain, johon piti vastata minusta epäloogisesti, mutta taalat se silti sylkäisi toiveeni mukaan![]()