V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Ismoa joo..jatkuu "niin kuin pikkupojat ilmaisevat asiansa selkeästi.."
aijaa, sekotinkohan biisit vai oliko nuo sanat jossakin vaiheessa tota kappaletta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Ismoa joo..jatkuu "niin kuin pikkupojat ilmaisevat asiansa selkeästi.."
Alkuperäinen kirjoittaja SeHarmaaVieras:...ajeli sen pään ja hakkasi, selän täyteen verisiä jälkiä, mut hän ei jää kii, kun poika itkien katsoo äitiä...
tietääkö tätä kukaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja SeharmaaVieras:Alkuperäinen kirjoittaja SeHarmaaVieras:...ajeli sen pään ja hakkasi, selän täyteen verisiä jälkiä, mut hän ei jää kii, kun poika itkien katsoo äitiä...
tietääkö tätä kukaa? =)
Ai kukaan ei tiedä? vink vink...samalta tekijältä: mä toivon tätä sulle, kuole, kuole...haavoistani tuskaa nuole, nuole.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Ismoa joo..jatkuu "niin kuin pikkupojat ilmaisevat asiansa selkeästi.."
aijaa, sekotinkohan biisit vai oliko nuo sanat jossakin vaiheessa tota kappaletta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SeharmaaVieras:Alkuperäinen kirjoittaja SeHarmaaVieras:...ajeli sen pään ja hakkasi, selän täyteen verisiä jälkiä, mut hän ei jää kii, kun poika itkien katsoo äitiä...
tietääkö tätä kukaa? =)
Ai kukaan ei tiedä? vink vink...samalta tekijältä: mä toivon tätä sulle, kuole, kuole...haavoistani tuskaa nuole, nuole.
joku junkmail tms.??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja SeharmaaVieras:Alkuperäinen kirjoittaja SeHarmaaVieras:...ajeli sen pään ja hakkasi, selän täyteen verisiä jälkiä, mut hän ei jää kii, kun poika itkien katsoo äitiä...
tietääkö tätä kukaa? =)
joku junkmail tms.??
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:se pommikoneiden aalto
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:se pommikoneiden aalto
Tääon Timo Rautianen ja Trio niskalaukaus...biisin nimeä en muista..."..loppumattomaan lumeen, hautautui pikkuveli.."
Alkuperäinen kirjoittaja AlliAnkka:Kuljit hänen luonaan rakkautta etsien, kunnes uusi aika nosti sut veneeseen
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Minä voin vastata. Minua hämmästytti nikin Hensku-80 (ja minulle on samantekevää oliko
hän ns. virtuaalihahmo vai ei) tietämys biiseistä ja sanoista.
Ihan pelkällä googlella ei niin laajaa tietämystä saa.
Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen:Sul on uusi herra sun talossa joka kulkee nälkäisenä sun huoneissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen:Sul on uusi herra sun talossa joka kulkee nälkäisenä sun huoneissa...
en saa biisiä päähäni, mutta tulee jotenkin mieleen Sir Elwoodin hiljaiset värit..voi olla että oon ihan hakuteilläkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja Drama Queen:Sul on uusi herra sun talossa joka kulkee nälkäisenä sun huoneissa...
en saa biisiä päähäni, mutta tulee jotenkin mieleen Sir Elwoodin hiljaiset värit..voi olla että oon ihan hakuteilläkin![]()
Oikee bändi, tietääkös kukaan biisiä...?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Kun Saara täytti kahdeksan
silloin kävi niin...
![]()