Torstaina meillä syödään hernaria joten on pakko olla pannariakin
nyt sitten tarvitsen sen maailman parhaan pannari ohjeen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:tarviiko sihen reseptiä?
kananmunia, jauhoja , öljyä, sokeria. sekoitus ja pellile. Mä teen aina mutu -tuntumalla. Aina on onnistunut
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:6dl vehnäjauhoja
2dl sokeria
1tl vaniljasokeria
1tl suolaa
1l maitoa
4 munaa
100g sulatettua voita
sekoita ensin kuivat aineet ja lisää maito vähitellen. Lopuksi munat ja voisula. Anna turvota hetken ja paista 225 asteisessa uunissa puolituntia.
Täältä palstalta olen tämän ihan parhaan ohjeen joskus saanut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:6dl vehnäjauhoja
2dl sokeria
1tl vaniljasokeria
1tl suolaa
1l maitoa
4 munaa
100g sulatettua voita
sekoita ensin kuivat aineet ja lisää maito vähitellen. Lopuksi munat ja voisula. Anna turvota hetken ja paista 225 asteisessa uunissa puolituntia.
Kiitos!
Kuinka paljon tästä tulee? Pellillinen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:6dl vehnäjauhoja
2dl sokeria
1tl vaniljasokeria
1tl suolaa
1l maitoa
4 munaa
100g sulatettua voita
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja koks:pannarin onnistumisen salaisuus on, että annat taikinan levätä vähintään 20 min ennen uuniin laittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja koks:pannarin onnistumisen salaisuus on, että annat taikinan levätä vähintään 20 min ennen uuniin laittoa.
Alkuperäinen kirjoittaja pannarityylejä:Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:6dl vehnäjauhoja
2dl sokeria
1tl vaniljasokeria
1tl suolaa
1l maitoa
4 munaa
100g sulatettua voita
Kiitos!
Jos ei ole koskaan tehnyt, olisi ehkä hyvä huomioida:
Tässä reseptissä on paljon sokeria. Itse en laita sokeria ollenkaan (tai laittaisin hyvin vähän). Mielestäni parempaa ilman. (Ja sokerin/hillon voi laittaa sitten valmiin päälle.) Eli ei ole universaalia "maailman parasta pannaria", vaikka sillä nimellä tämä sokeripitoinen ohje kulkisikin...