Papa LSIL, kolposkopia...Mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirmuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mirmuliini

Uusi jäsen
03.11.2013
3
0
1
Papa LSIL, kolposkopia...

Tuollainen tulos tuli papasta ja lähete kolposkopiaan ja koepalojen ottoon. Jännittää vaan niin pirusti, että tekisi mieli olla menemättä koko kokeisiin...
Onko kellään kokemusta parantuuko LSIL löydös milloinka itsestään? Ainakin minulla lukee että" Löydös ei viittaa syöpään. Tulos on tyypillinen kondyloma, joista suurin osa paranee ajan myötä itsekseen. Solumuutoksen tutkimiseksi tarvitaan vielä kohdunsuun tähystys ja samalla otettavat koepalat, joilla varmistetaan ettei virustulehdus ole aiheuttanut mitään syövän esiasteita...".
Niin ja edellisestä papakokeesta on 12 vuotta... MYönnän aika noloa...MInulla on oikeasti valtava lääkärikammo ja suunnaton ahdistus erinlaisiin toimenpiteisiin.. Ja jos suinkin mahdollista haluaisin livistää tällaisesta kolposkopiasta. Onko teitä jotka ette ole menneet kyseiseen operaatioon vaan jättäneet asian luonnon hoidettavaksi ja seuranneet vaan papakokeilla tilannetta?

Aiheesta pitkä ketju täällä. Älä ihmeessä jätä menemättä!! Minun gyne sanoi tietävänsä vain yhden joka kuollut k.k.syöpään ja hän oli juuri tehnyt niin tyhmästi ettei hoidattanut itseään löydösten jälkeen.

Yhteistyössä