Papa luokkaa 2??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli kaksi kertaa papa ollu ny 2 luokkaa, tosin kontrollivälillä aikaa vain kuukausi. Mitäs, joudunko jo tämän perusteella gynen polille sairaalaan vai miten? Kondyloomaa ei ainakaan löytyny eli mitä tää voi olla? Tosin puolta vuottakaan en kyllä oota kontrollia, pelko, että muuttuu luokka vielä pahemmaksi. Kiitti, jos joku viittii vastata!

mulla oli2 kanssa kävin kyselemässä lähtiskö otattaa toista vanhempi mies gyne oli sitä mieltä että vähintään puolivuotta pitää olla väliä koska kalvot uusiutuu ja hermohan siinä menee jos 2 tulee vastaan joka kk ja sen lääkärin sanaan luotan joten yritä RELATA niinku mäkin

Alkuperäinen kirjoittaja papa 2:
no se on jäänyt....ahdistaa ajatuskin..ja ihan terve on olo..Tosin olishan se kurjaa jos oliskin joku syöpä ja kuolla kupsahtais vain..

Menehän nyt äkkiä, heti huomenna aikaa vaan varaamaan, kyllä 2-luokkaa pitää seurata!! Ja oireeton voi olla, vaikka syöpäkin ois. En halua pelotella, mutta järki käteen!

Mulla oli synnytyksen jälkeen kakkosessa. Meni ehkä vuosi, kun se oli sit taas 1, ei mitään syytä ollut. Paitsi et kuulemma synnyttäminen saattaa aiheuttaa muutoksia tjsp.

Alkuperäinen kirjoittaja katja:
mulla oli2 kanssa kävin kyselemässä lähtiskö otattaa toista vanhempi mies gyne oli sitä mieltä että vähintään puolivuotta pitää olla väliä koska kalvot uusiutuu ja hermohan siinä menee jos 2 tulee vastaan joka kk ja sen lääkärin sanaan luotan joten yritä RELATA niinku mäkin

Okei, tässä vaan jo ollu paniikissa, et nyt sairaalaan johonki kolposkopiaan täytyy päästä. Mut nää vastaukset jo vähän rauhoittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mulla oli synnytyksen jälkeen kakkosessa. Meni ehkä vuosi, kun se oli sit taas 1, ei mitään syytä ollut. Paitsi et kuulemma synnyttäminen saattaa aiheuttaa muutoksia tjsp.

Nojoo mie en oo synnyttäny 10 vuoteen :)