papa luokkaa 3!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zalminakki

Vieras
kävin siis puol vuotta synnytyksen jälkeen papa kokeessa ja tulos oli toi kolmonen.kysyin mistä voi johtua ja terkkari sano et voi johtua kierukasta(mulla hormoni kierukka)tai siitä kun synnytyksestä on niin vähän aikaa.nyt ootan lähetettä gynelle koepalojen ottoon ja pelottaa niin perhanasti.voisiko olla syöpää?onko muilla minkälaisia kokemuksia? :(

Hei!
Mulla oli papa luokka 3 n.2kk sitten. aiemmin aina ollut puhdas.
Etikkavärjäys tehtiin, ja koepalat otettiin. Tuloksena oli vain lievää viirusta ja kontrollikin vuoden päästä.
Ite olin aivan paniikissa kun gyne ettimällä etti kondyloomaa ja sano että just papilloomavirus on muutosten aiheuttaja yleensä.
Mulla tuo etikka hädin tuskin oli värjännyt muutosaluetta kohdunsuulla, oli niin lievää, mutta silti papa oli 3.

Sitä vain ihmettelen että mistä se virus on sinne pompannu. Olen ollut 3,5 vuotta saman miehen kanssa eikä ole koskaan ollut mitään tauteja, outoa.

Ei siis kannata huolestua. Gynellä ne tutkii ja se ei ole yhtään kummempaa kuin tavallinenkaan gynen tutkimus.
:hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 12:54 Nyt nikittä kirjoitti:
Hei!
Mulla oli papa luokka 3 n.2kk sitten. aiemmin aina ollut puhdas.
Etikkavärjäys tehtiin, ja koepalat otettiin. Tuloksena oli vain lievää viirusta ja kontrollikin vuoden päästä.
Ite olin aivan paniikissa kun gyne ettimällä etti kondyloomaa ja sano että just papilloomavirus on muutosten aiheuttaja yleensä.
Mulla tuo etikka hädin tuskin oli värjännyt muutosaluetta kohdunsuulla, oli niin lievää, mutta silti papa oli 3.

Sitä vain ihmettelen että mistä se virus on sinne pompannu. Olen ollut 3,5 vuotta saman miehen kanssa eikä ole koskaan ollut mitään tauteja, outoa.

Ei siis kannata huolestua. Gynellä ne tutkii ja se ei ole yhtään kummempaa kuin tavallinenkaan gynen tutkimus.
:hug:
minäkään en ole vieraissa käynyt ja tietääkseni ei miehenikään,että mitään tautia ei ainakaan pitäisi olla.22päivä meen gynelle ja olen vieläkin aika hermona tän asian kanssa.

Uusimmat

Yhteistyössä