A
"annaliini"
Vieras
Sain tänään kutsun papa-seurantaan postissa. Olin hiukan ihmeissäni kun kirjeessä luki että olen saanut kutsun seulaan sen perusteella että vuonna 2009 otetussa papassa on ollut hyvänlaatuisia muutoksia. Muistan saaneeni tämän edellisen papan jälkeen kirjeen kotiin jossa sanottiin ettei syytä jatkotutkimuksiin ole eli papassa ei ole muutoksia.
Nyt hiukan ihmetyttää että mitenköhän minulle itselleni ei ole mahdollisista muutoksista ilmoitettu? Ja olen juuri nyt raskaana eli en edes pääse nyt papaan tulosta tarkistaamaan ennen kesää.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Ps. Aion kyllä kysyä seuraavalla lääkärikäynnillä josko hän näkisi tiedoistani edellisen papan tulokset, niin ei tarvitse asiaa pähkäillä itsekseni.
Nyt hiukan ihmetyttää että mitenköhän minulle itselleni ei ole mahdollisista muutoksista ilmoitettu? Ja olen juuri nyt raskaana eli en edes pääse nyt papaan tulosta tarkistaamaan ennen kesää.
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Ps. Aion kyllä kysyä seuraavalla lääkärikäynnillä josko hän näkisi tiedoistani edellisen papan tulokset, niin ei tarvitse asiaa pähkäillä itsekseni.