Pappa sitten päätti viisaasti meidän puolesta...

Muurarin Vaimo

Aktiivinen jäsen
03.01.2007
5 531
0
36
Eskarilainen oli papalla yötä, ja siis edelleen siellä. Tai niin luulin...
Ja me suunniteltiin menevämme kylään, mutta jätettiin väliin kun heillä jyllää mahatauti.
Soitin papalle, että tuliskos se neiti tekemään virpomisvitsoja.. Noh, pappa oli kaupalla, ja tyttö sitten tuolla kylässä jossa se tauti!!! Aloin sitten kauhistella että miksi ihmeessä sinne tytön vei, ois tuonu kotiin jne. Pappa vaan nauroi, et tuleehan niitä tauteja, minkäs sille voi. No minkäs, mutta tarviiko sitä oikeen hakemaan mennä?? Meillä meni suurinosa maaliskuuta mahataudin ja flunssan kanssa, mä EN JAKSA enää yhtäkään tautia!! Vauvalla maitoaltistus jo kerran katkesi ja aloitettiin just alusta tuon mahataudin takia. Ja mulla olis tärkeä meno viikonloppuna, joka kyllä jää jos tauti iskee... MÄ EN ALA!! |O |O

Tervetuloa vaan pappa pyykkämään ja hoitamaan yrjötautisia tänne.. :kieh: :kieh:

Ei ne aattele joo.. Pappa on kyllä muuten maailman ihanin ja mahtavin pappa, ja tekee lastenlasten kanssa paljon juttuja ja viettää aikaa. Mutta tämä ajattelemattomuus saa välillä verenkin kiehumaan... (ostetaanhan lapselle joka kauppareissulla karkkiakin, kun ei se anna periks ja huutaa muuten )

Yhteistyössä