Papparainen työnsi nuoren naisen bussin alle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kamalia nää nykyajan vanhukset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mun frendille kävi vastaavasti..mutta työntäjä oli mummeli..joka vielä valehteli poliiseille. Juu eipä siinä mitään..tää mummeli osottautuikin ns. sarjatyöntäjäksi. :/ :/ :/ :/

Sarjatyöntäjämummo! :D :laugh: :D :laugh:
Ei saisi nauraa...
Hulluja ja sairaita on joka ikäluokassa. Jos joku on sosiopaatti teini-iässä ja aikuisena, on hän kai sitä vielä vanhuksenakin :/

:laugh: :laugh: :laugh:

Joo,siis oikeesti vakava asia.Ja mä olen kyllä sitä mieltä myös,että iso osa noista nuorempia parjaavista "senioriväestä" on juurikin sitä "sarjatyöntäjä"-sakkia.Enkä yleistä,mutta niin monta kertaa olen saanut juuri noilta seniiil...siis senioreilta "hyväntahtoista" ohjeistusta asiassa kuin asiassa,että alkaa usko loppumaan että suurinosa olisi niitä ihania ja herttaisia mummoja ja pappoja!!

Kaupassa eräskin kahdeksankymppinen pariskunta oikein on ottanut harrastuksekseen nuorempien suureen ääneen haukkumisen,ja monta kertaa asiasta huomautettuani,nämä siihen "että älä kuule ala ollenkaan.Meillä on sentään jo ikää ja sitä elämänkokemusta!!!!"
Opeta siinä sitten lapsia kunnioittamaan tuollalailla käyttäytyviä senioreita...

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Kaupassa eräskin kahdeksankymppinen pariskunta oikein on ottanut harrastuksekseen nuorempien suureen ääneen haukkumisen,ja monta kertaa asiasta huomautettuani,nämä siihen "että älä kuule ala ollenkaan.Meillä on sentään jo ikää ja sitä elämänkokemusta!!!!"
Opeta siinä sitten lapsia kunnioittamaan tuollalailla käyttäytyviä senioreita...
Tuohon voisi vaan todeta, että onpa sääli, ettei siitä huolimatta ole tullut käytöstapoja opittua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuohon voisi vaan todeta, että onpa sääli, ettei siitä huolimatta ole tullut käytöstapoja opittua!

Mä sanoin heille nyt viimesellä kerralla,että surkeella mallilla on ainakin heidän omat käytöstapansa.Iän mukanaan tuoma elämänVIISAUS ei ainakaan pukkaa pintaan!Vaan eipä sitä tietysti kovasti katkeroituneista ihmisistä voi odottaakaan... :whistle:
Papparaiselta alko silmät pullistua päästä ja se puhisi ku joku astmaattinen mopsi,että "minun vaimolleni ei kyllä puhuta noin,KUULE"*ja tohon nyrkin heristys päälle* Minä siihen totesin,että herra hyvä,ihan yhtälailla mä sullekin sen tarkoitin!!Ja marssin itekseen hihitellen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä sanoin heille nyt viimesellä kerralla,että surkeella mallilla on ainakin heidän omat käytöstapansa.Iän mukanaan tuoma elämänVIISAUS ei ainakaan pukkaa pintaan!Vaan eipä sitä tietysti kovasti katkeroituneista ihmisistä voi odottaakaan... :whistle:
Papparaiselta alko silmät pullistua päästä ja se puhisi ku joku astmaattinen mopsi,että "minun vaimolleni ei kyllä puhuta noin,KUULE"*ja tohon nyrkin heristys päälle* Minä siihen totesin,että herra hyvä,ihan yhtälailla mä sullekin sen tarkoitin!!Ja marssin itekseen hihitellen pois.

jostain kumman syystä tästä tulee mieleen eräs "tuttu" pariskunta..
Jatkuvasti ovat kaikesta valittamassa ja aina yhtä negatiivisella päällä.
Kerran sitten törmäsin heihin taloyhtiön rapukäytävässä.
He olivat tulossa saunasta (kellarista) ja minä olin menossa kellariin.
No mies avasi kellarin oven samalla hetkellä, kun itse olin sitä avaamassa ja menossa sisään.
Yritin mennä miehen ohi, jolloin hän hyppäsi eteen ja ärisi, että "Minä pidän vaimolleni ovea ensin auki!"
Ja vaimo siis taapertaa melkein käytävän toisessa päässä hitaasti ja vaivalloisesti.
No eipä auttanut muu, kuin odotella vaimon pääsyä, jonka jälkeen sain itse jatkaa matkaani.
Eipä ole sen jälkeen tullut tervehdittyä kyseistä pariskuntaa.
Taloyhtiössä oikein odotetaan, että koska kyseinen papparainen kuolee tai laitetaan vanhainkotiin, että muutkin saisivat elää ilman jokapäiväistä vittuiluannosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Laivalla vanhuksia sai pelätä. Yksi yritti huitaista minua kävelykepillä, toinen pariskunta tuli ja töni ostoskärryillä ja kolmas kävi läimäyttämässä mun kaveria persauksille ja karjaisi, että "Väistä".

:laugh: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mun ystävälleni tapahtui aikanaan Treen keskustassa niin että pyöräillessään pyöräkaistaa pitkin, vanha papparainen työnsi sontikan pyörän pinnojen väliin. Ystäväni kaatui ja pappa alkoi sättimään että siinä ei saa ajaa :o

Mua alkaa oikeasti pelottamaan tällaiset tapaukset. Tuo on ihan oikeasti vaarallista. Jos mulle sattuu jotain tuollaista, niin taidanpa kutsua poliisit paikalle ja laitan syytteen pahoinpitelyn yrityksestä. Ei toisia saa vahingoittaa sillä perusteella, että sattuu olemaan vanha. Ehkäpä sitten alkaisivat pahimmat tajuamaan, mitä oikein tekevät. Tai jos ovat ihan kunnolla vinksahtaneet, niin joku laittaisi edes hoitoon.

Musta tuntuu, että vanhoilta ihmisiltä siedetään ihan käsittämätöntäkin käytöstä, joka ei nuoremmilta menisi läpi. Itsekin tosin siedän.

Ja sille jonka mielestä "on pakko tuuppia kärryillä jos joku on vaunuineen tiellä." Jos mun tielläni on joku jumittanut, on tähän saakka toiminut aivan erinomaisesti sanat "anteeksi, voisitteko väistää" tai "anteeksi, pääsisinkö ohitse". Taitaa olla ihan vieras keino itsellesi?

Yhteistyössä