Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mun frendille kävi vastaavasti..mutta työntäjä oli mummeli..joka vielä valehteli poliiseille. Juu eipä siinä mitään..tää mummeli osottautuikin ns. sarjatyöntäjäksi. :/ :/ :/ :/
Sarjatyöntäjämummo!![]()
![]()
![]()
![]()
Ei saisi nauraa...
Hulluja ja sairaita on joka ikäluokassa. Jos joku on sosiopaatti teini-iässä ja aikuisena, on hän kai sitä vielä vanhuksenakin :/
Joo,siis oikeesti vakava asia.Ja mä olen kyllä sitä mieltä myös,että iso osa noista nuorempia parjaavista "senioriväestä" on juurikin sitä "sarjatyöntäjä"-sakkia.Enkä yleistä,mutta niin monta kertaa olen saanut juuri noilta seniiil...siis senioreilta "hyväntahtoista" ohjeistusta asiassa kuin asiassa,että alkaa usko loppumaan että suurinosa olisi niitä ihania ja herttaisia mummoja ja pappoja!!
Kaupassa eräskin kahdeksankymppinen pariskunta oikein on ottanut harrastuksekseen nuorempien suureen ääneen haukkumisen,ja monta kertaa asiasta huomautettuani,nämä siihen "että älä kuule ala ollenkaan.Meillä on sentään jo ikää ja sitä elämänkokemusta!!!!"
Opeta siinä sitten lapsia kunnioittamaan tuollalailla käyttäytyviä senioreita...