Paras BB-kausi?

Big Bang Theory

Aktiivinen jäsen
05.07.2011
9 533
5
36
Mikä bb-kausi on ollut paras ja hulvattomin. Miksi näin on ollut. Ketä jäänyt mieleen ja miksi???

Minusta 1 kausi ja se Saulin ja Nikon kausi on olleet parhaat

1 kaudella Perttu oli niin hulvaton jutuillaan jäin NIIN koukkkuun kuin ihminen voi johonkin jäädä!

olikohan se 3 kausi jossa oli Sauli ja Niko?
Niiden tempaukset oli todella loistavia. Nikosta tykkäsin tosi paljon, mutta viime vuonna en enää tykännytkään yhtään. oli jotenkin ihan iljettävä.

Sitten yhtenä kautena oli se älykkö -Esa. Hän oli aivan huippu myös!!

kaudet 2 ja viime kausi minusta huonoimmat.

Kausi kun Sauli voitti :heart: Ihan huippuhauska kausi, jota jaksoi seurata :) Ja ajatelkaa kuinka Saulin elämä on muuttunut :) Muistan kun fanitin Saulia ja mulla on yksi kuvakin missä olen hänen kanssaan :D

Nyt en oo jaksanut bb:tä seurata..

Minusta taas tuo Saulin voittovuosi 2007 oli niin tylsä. samoin se ensimmäinen oli tylsä ja tapahtumaköyhä kausi. 2008 vähän parempi. 2009 oli hyviä asukkaita, mutta heidät tottakai äänestettiin heti ensimmäisenä ulos. Viime vuosi oli pohjanoteeraus.

En ole muita kausia niin kahtonut kun sitä, missä oli Olli. Eli vissiin vuoden 2006? ... Se Olli oli niin hulvattoman hauska, että sen takia viitti kahtookkin moista shaissee :-)

Mä pidän Ninosta niin paljon, että molemmat kaudet, joissa hän oli mukana, seurasin silmä kovana. Sillä oli niin hulvattomat jutut :laugh:
Olisi ihanaa, jos olisi tuollainen ihminen ystävänä! :D

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Ehdottomasti eka ja siit lemppari perttu ja sit kolmas, eli tää Sauli ja Niko kausi ja lemppari Sauli, tuon jälkeen ei oo oikein enää bb sytyttäny, eli en oo jaksanut kattoa ku alut ja loput.

Vuoden 2007 eli kolmas kausi, kun Sauli voitti. Silloin oli kaikki huiput, kuten Kadi, Maxine, Sauli ja Niko. Toka kausi oli myös hyvä. Harmittaa, kun en katsonut ekaa kautta ollenkaan, kun sitä kautta ja Perttua on niin paljon kehuttu. Olisi ollut kiva nähdä omin silmin.

Ensimmäinen oli paras. Aloin inhota BB:tä siinä vaiheessa, kun sinne alettiin kesken kauden tuomaan uusia ihmisiä. Koko idea menee pilalle, koska eikös sen tarkoitus ole, että voittaja on alusta loppuun siellä.

En ole katsonut kuin edellisen ja nyt menossa olevaa. Edellinen kyllä tuntui paremmalta, mutta voi olla, etten vaan ole vielä tottunut noihin naamoihin.

Edellisellä kaudella siellä tuntui meinaan olevan muutama ihan järkeväkin tyyppi seassa. Nuo tämänhetkiset ovat vaikuttaneet enemmän tai vähemmän kajahtaneilta :D

1. kausi! Myöhempiä en ole kovin paljon katsonutkaan. Silloin idea oli tuore ja talossa oli paljon ihan tavisnuoria ja opiskelijoita. Villein porukassa oli se jyväskyläläinen punapää (en muista enää nimeä) ja hänkin vaikuttaa nyky-BB:n sekoboltseihin verrattuna suurin piirtein rippikoulun isoselta.

[QUOTE="joku";24559170]1. kausi! Myöhempiä en ole kovin paljon katsonutkaan. Silloin idea oli tuore ja talossa oli paljon ihan tavisnuoria ja opiskelijoita. Villein porukassa oli se jyväskyläläinen punapää (en muista enää nimeä) ja hänkin vaikuttaa nyky-BB:n sekoboltseihin verrattuna suurin piirtein rippikoulun isoselta.[/QUOTE]
Tuossa vieressä on sen tytön koti. Nimeä en minäkään muista.

[QUOTE="just";24559222]K.o. hlö on mun kaikkien aikojen bb-suosikki. Nimeä en muistanut. Hänellä oli hienoja pohdintoja.[/QUOTE]
Joo Farbod se oli! Tykkäsin hänestä kovasti :)

[QUOTE="just";24559222]K.o. hlö on mun kaikkien aikojen bb-suosikki. Nimeä en muistanut. Hänellä oli hienoja pohdintoja.[/QUOTE]

Hauska oli aluksi, mutta taisi sitten loppupeleissä ollakin aikamoinen takin kääntäjä ja selkään puukottaja. Jotain tuollaista muistan.