Paras deodorantti, jota olet käyttänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oufy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oufy

Vieras
Itsellä nyt Biothermin joku pur deo tms., tykkään kovasti. Se on eka kalliimpi dödö, yleensä oon käyttänyt markettikamaa ja niistä lähinnä niitä jotain Garnier minerals -juttuja. Monesta tulee haju läpi puolivälissä päivää...

Mä käytän jotain vichy-merkkistä dödöä, mallia en kyllä muista ku niitä oli aika montaa lajia sillon sielä Mutta se on hyvä siitä ei tuu hienhaju läpi kuten markettikamasta.

Mulla toimii riittävästi garnier
3600540897817.jpg

kalliimpia en ole kokeillut

Kristallikiveä käytin ennen (kolme sellaista omistanut, kaikki hajonneet kun joku lapsista ottanut ja tiputtanut kaakelilattialle...) ja se toimi hyvin, pari viikkoa sitten ostin Urtekram Deo Crystal roll-onin ja se tuntuu toimivan yhtä hyvin (lasipullossa on, niin että kyllä sekin rikki menee jos tippuu lattialle...pitää vaan muistaa laittaa kaapin perälle, ja lapsetkin on toki jo isompia). Luontaistuotekaupasta olen ostanut.

Yks hyvä, tehokas ja edullinen on Dorothy Grayn dödö. Tuoksuja löytyy pari-kolme erilaista ja myös tuoksuton. Hinta n. 5 €, Sokkarilta ainakin pitäis löytyä. Sit toinen loistotuote on apteekista saatava Babe-sarjan dödö, hinta n. 13 €.
Nää kaks merkkiä on mun testailujeni perusteella parhaat.

Mä tankkaan aina 3+1-päivillä Mitchumeita kaappiin. Todella hyvä. Ei ole hikiset kainalot edes kunnon treenin päälle.

Joskus nuorempana käytin yhden kesän TripleDryta ja tavallaan on sellainen olo, että se vaikuttaa vielä melkein kymmenen vuoden jälkeenkin. Olin tosi paha hikoilemaan ja sen jälkeen se loppui selvästi.

Yhteistyössä