Paras hahmo Serranon perheessä? (Serranoa katsoneille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin katsoin sitä kesälomalla ja harmitti, kun loma loppui. Täytyy syksyllä katsoa sitä sitten viikonloppuisin uusintana. Mun suosikkeja on koko sarjan porukka. Harvoin sitä tv-sarjaa katsoessa on tullut itsekseen naureskeltua, mutta Serranoja katsoessa tuli.

Mä laitan analyysia kaikista tyypeistä :whistle: Niin loistava sarja ja erinomaiset näyttelijät, toista maata kuin esim. salkkarinäyttelijät :whistle:

Diego: Ärsyttävä, menee aina mukaan Santin ja Fitin tyhmiin juttuihin :xmas: Enkä tykkää siitä, miten hän aina nappaa korvasta tai läpsii lapsiaan, etenkin Guillea :kieh:

Lucía: Ihan hyvä näyttelemään, kaunis ja hyvin säilynyt nainen :) Menettää kyllä turhan herkästi hermonsa toisinaan Tetén kanssa :whistle:

Marcos: Suloinen ja herkkä laulajapoika ;) Soittaa ja laulaa ihanasti, ko. näyttelijä on soittanut sarjassa omia biisejään =)

Eva: Ihan sievä ja mukava runoilijatyttö, sopivat hyvin yhteen Marcosin kanssa :) Ovat suloinen pari =)

Guille: Ihan paras tyyppi! :D Todella ärsyttävä, mutta myös ihana, esittää kovaa, vaikka on pohjimmiltaan aika herkkä :) Näyttelee loistavasti osaansa ja omaa korvia huumaavan järkyttävän äänen, kun nauraa :D :D

Teté: Lahjakas näyttelijä hänkin, hyvä lauluääni ja kaunis nuori tyttö :) Hänestä ja Guillesta tulisi kyllä uskomattoman söpö pari ;)

Curro: Todella suloinen pikkupoika! :heart: Fiksu, herkkä ja kiltti, ihana kertojana :) Hän taitaa olla Serranon miehistä järkevin!

Santiago: Aivan loistava näyttelijä ja hahmo! :D Kovaääninen, herkästi suuttuva ja tempperamenttinen, tulee ihan vihainen paviaani mieleen B) Santillakin on herkkä puolensa myös =)

Fiti: Todella ärsyttävä, en tykkää yhtään..rasittavia ne johtopäätökset, joita hän tekee joka jaksossa, menee jo yli :whistle: Toisaalta hänen tyhmyydelleen on kiva nauraa ;)

Candela: Ihan hyvä hahmo, tiukka täti, mutta toisinaan herkistelee hänkin :)

Raúl: Sarjan ihanin jätkä! ;) :whistle: Syötävän söpö ja hauska :D Ei todellakaan ajattele aina sanojaan/tekojaan, vaan sanoo mitä sylki suuhun tuo ja on liian usein hormoniensa vietävänä, pohjimmiltaan herkkä ja suloinen. Raúl ja África ovat aivan loistava pari! Sopivat hyvin toisilleen, molemmat yhtä hullun hauskoja ;)

África: Koko sarjan paras hahmo! Áfri on mielestäni todella nätti ja hänellä on kauniit hiukset =) Erittäin värikäs, persoonallinen, mielenkiintoinen ja omaperäinen hahmo! Villi ja hauska, toisinaan tempperamenttinen ja teräväkielinen, mutta lojaali ystävä ja tyttöystävä..pohjimmiltaan aika herkkä, kuten Raúlikin =) Tuli vähän ylistystä, olen niin tykästynyt Áfricaan :flower:

Raúl ja África ovat sarjan hauskin, kiinnostavin ja suloisin pari! :heart: Guille ja Teté tulevat hyvänä kakkosena, jos sitten joskus löytävät toisensa ;)

Innostusin vähän aiheesta :whistle: :whistle:

Fitille nauran ääneen - mikä ei tosiaankaan ole kovin yleistä töllöä katsellessa!!! Ihana sarja. Joskus kyllä tulee mieleen, että tosi fiksua käyttää aamupäivästä yli tunti telkkarin tuijottamiseen... Pojankin pistän vaan siks aikaa leikkimään itekseen. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Madrigal:
ohjelma on aivan ihana! Perheen isä on paras näyttelijä... eva ja marcos tietenkin paras pari =)

Eipäs kun Raúl ja África ovat paras pari :heart: ;) Ihania säheltäjiä molemmat, hysteerisen hauskoja yhdessä :D Olin ihan myyty, kun Raúl itki siinä yhdessä jaksossa ja, kun he suutelivat silloin ulkona niin herkästi :heart: *ikuinen romantikko :saint: *

Ehdoton lemppari on Guille! Curro hyvänä kakkosena :) Mua kans tympii kun se Diego uskoo kaiken mitä Fiti sanoo, mutta niille väärikäsityksille jokainen jakso rakentuu. Tää oottelee kans että Guille ja Tete alkais seukkaa... Tänäänkin voih! Se katse pojalla kun Tete kiehnäs sen hiton Humberton kans.

Mä oon seonnu sarjaan. En olis itestäni uskonu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh, tytsi sä taidat aina hurahtaa kaikkein oikein kunnolla.

Africa ja raul on suloisia ja curro ehkä ihanin hahmo, vaikka jää melko varjoon. Suloinen poika.

Totta, etenkin tv-sarjoihin :whistle: ;) Tykkään analysoida ihmisiä :D Olen aina koukussa johonkin sarjaan :xmas:

SPOILERIVAARA! ÄLÄ LUE, JOS ET HALUA NÄHDÄ MITÄÄN!

Laitan pari linkkiä näistä suloisista pareista =)

Raúl ja África:

http://www.youtube.com/watch?v=lmSYnzl0tco

Guille ja Teté:

http://www.youtube.com/watch?v=1LoPqIuBx3c&mode=related&search=

Yhteistyössä