Paras hahmo Serranon perheessä? (Serranoa katsoneille)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei tahtosko joku valottaa vähän mulle tätä sarjaa että missä mennään? joskus oon sivusilmällä vilkassu, iihan kivalta vaikuttaa mut pääseeks siihen sit enää mukaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja riksrakspoks:
hei tahtosko joku valottaa vähän mulle tätä sarjaa että missä mennään? joskus oon sivusilmällä vilkassu, iihan kivalta vaikuttaa mut pääseeks siihen sit enää mukaan :)

Mä voin mielelläni ;) Kyllä pääsee helposti mukaan, itsekin aloitin katsomaan vasta joskus kolmannen tuotantokauden lopulla =) Mitä jo tiedät sarjasta? Voit esittää vaikka jotain kysymyksiä niin yritän kertoa :D

Mie niin toivoin että Diego olisi pitänyt päänsä tämän päivän jaksossa eikä uskonut Santiagon tyeriä ajatuksen juoksuja lahkoista sun muusta :kieh: Mutta ehkä joskus....
Itse en kyllä kestäisi päivääkään sellaista ukkoa mitä Diego, Santiago ja Fiti on, menisi hermo välittömästi ja pakkaisin kassini ja menisin niin kauas ettei minua löytäisi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja riksrakspoks:
no jos kerrot ihan perusjutut :D

Ok, eli Serranon perhe kertoo uusioperheestä ja heidän ystävistään kuvitteellisessa Santa Justan kylässä, lähellä Madridia :) Diego, jolla on 3 poikaa, menee naimisiin/muuttaa yhteen nuoruuden ihastuksensa Lucían kanssa, jolla on puolestaan 2 tytärtä =) Pojat ovat 17, 13 ja 8..17-vuotias poika Marcos on ihastunut perheen samanikäiseen tyttöön, Evaan mistä vanhemmat eivät ole innoissaan ;) Heillä on aikamoinen on/off-suhde sarjassa. 13-vuotiaat Guille ja Teté riitelevät koko ajan kuin sisarukset, ovat kuin kissa ja koira :whistle: Heidän välillään on kipinöinyt alusta asti, mutta he eivät ole vielä huomanneet sitä =) Guille tekee aina kepposia Tetélle ja menestyy huonosti koulussa kun taas Tetén koulu sujuu hyvin, mistä Guille on kateellinen.

Lucía on opettaja koulussa, jossa perheen kaikki lapset käyvät, hän opettaa äidinkieltä. Diego työskentelee tavernassa veljensä Santiagon kanssa, joka omistaa ko. paikan..Santiago on aggressiivinen ja helposti suuttuva mies, joka on iskenyt silmänsä koulun herkkään uskonnon opettajaan, Lourditasiin :) Diegon ja Santin paras ystävä on Fiti, jolla on vilkas mielikuvitus, hän tekee asioista aina hätiköityjä johtopäätöksiä ja saa kolmikon aina johonkin pulaan..aiheuttavat monet naurut jokaisessa jaksossa :D Fitin vaimo Candela on koulun rehtori ja heillä on poika, Raúl, joka on Marcosin paras ystävä. Raúl seurustelee Evan parhaan ystävän, Áfrican kanssa =)

Eiköhän tuossa ole tärkeimmät :D :whistle:

Henkilöistä voit lukea sivulta 1 ;) kuvailin niitä siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mie niin toivoin että Diego olisi pitänyt päänsä tämän päivän jaksossa eikä uskonut Santiagon tyeriä ajatuksen juoksuja lahkoista sun muusta :kieh: Mutta ehkä joskus....
Itse en kyllä kestäisi päivääkään sellaista ukkoa mitä Diego, Santiago ja Fiti on, menisi hermo välittömästi ja pakkaisin kassini ja menisin niin kauas ettei minua löytäisi :whistle:

Peesi! :D

Mä oon kanssa aivan koukussa tähän sarjaan :D Tykkään kaikista,et ei oo vaan yhtä suosikkia.Santiin mulla meinaa joka jakso mennä hermot,mut toisaalta hyväähän se vaan tarkoittaa kaikilla hölmöillä jutuillaan :laugh:

Alexandra Jimenez eli África Sanz on tosi nätti, ihanat hiukset ja silmät :)

http://www.diariosigloxxi.com/fotos/alexandra_jimenez.jpg

http://imgserv.ya.com/galerias2.ya.com/img/f/f364ef9001323faai3.jpg

http://imgserv.ya.com/galerias2.ya.com/img/a/a22eee9391323ed8i3.jpg

ihana tietää et on muitakin jotka on hurahtanut tähän ohjelmaan.Mun mielestä curro on ihan huippusulonen ja candela on kans jotenki äitimäinen ku joutuu kestään kahta poikaa, joista pahempi taitaa olla Fiti, sen oma mies. kerrankin sellainen sarja jota oikeasti ei voi jättää väliin, meillä tyttö on usein silloin jo ekoilla unilla....

Yhteistyössä