Paras/huonoin nettikauppa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraste

Jäsen
20.05.2006
942
0
16
Täällä on ollut tänään paljon kysymyksiä (netti)kaupoista. Mä itse olen nettikauppojen suurkuluttuja vaatteiden ja aika monen muunkin tavaran suhteen. En oikeistaan koskaan lähde "oikeisiin" kauppoihin... Paitsi ruokakauppaan. Mun mielestä paras nettikauppa on Nitta (siellä on hyvä, nopea palvelu), ja huonoin Pehmopeput( tuotteessa ei sinällään vikaa, mutta sieltä ei saa ketään kiinni sähköpostilla tai puhelimella). Laittakaapa omat kokemuksenne nettikauppojen suhteen. Mikä on paras, mikä huonoin, ja perustelut. Ei väliä mitä olette ostaneet...

H&M:llä on mailmankaikkeuden paskimmat nettisivut tai sitten mä en osaa vaan käyttää niitä.
Siksi en koskaan tilaa sieltä muutakuin kuvastosta.
Musta ne on helkatin sekavat ja "tämän paidan kanssa kannattaa myös ostaa tämä lime oksettava huivi ja tuupata mukaan myös nämä ruskeat helmet..." :x

Kuvat ovat pieniä, joista ei saa suuria kuin klikkaamalla toistasataa kertaa, tuotteita ei näy kerrallaan sivuilla kuin pari hullua ja sivut kestää latautua niin kauan, että ehtii jo unohtaa, mitä olit tilaamassa... :headwall:

Juu, kiitti, mut ei kiitti! :attn: :attn: :attn: :headwall:

Inhoan shoppailua! Ja nyt kun oon töissä, niin tuntuu ettei jaksa eikä ehdi ikinä käydä kuin hätäsesti lähikaupasta ruuat hakemassa... Niimpä yritin tuossa joku aika sitten tilailla pennuille vähän vaatteita sekä verhoja uuteen kotiin Elloksesta... En tiie, mikä meni loppujen lopuksi vikaan, mutta onnistuin kämmäämään koko prosessin :kieh: Varmaan kaksi tuntia valitsin sopivia vaatteita yms. mutta se tilaus ei sitten onnistunutkaan |O Se siitä kätevästä ostelusta netissä... Ens kerralla meen kauppaan...

Yhteistyössä